برگزاری بیش از ۴۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در گیلان

آرمان از برگزاری ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جهانبخش آرمان» امروز ( دوشنبه، ۲۵ مهر ) درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهارکرد: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی تدوین و اجرایی خواهد شد.‌

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه " ورزش، حال خوب، ایران قوی" شعار این هفته است گفت: در این هفته ۴۴۵ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در این هفته همچنین هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

آرمان ادامه داد: راه اندازی چمن مصنوعی مینی فوتبال و سالن شهید ساغری لوشان، احداث چمن مصنوعی تختی سیاهکل، سالن ورزش‌های باستانی و سالن کشتی لنگرود، افتتاح خانه جوان ماسال و افتتاح استخر بخش خصوصی در آستارا از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره و تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان ورزش و دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان، نشست شورای عالی ورزش، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی و بومی محلی، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، بازدید از کارخانه تولید لوازم ورزشی، اهدای خون جامعه ورزشی در باشگاه عضدی، برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج، ویزیت و مشاوره رایگان تغذیه و پزشکی و همچنین برپایی همایش روسای بانوان هیات‌های ورزشی گیلان با استاندار از اهم برنامه‌های این هفته در گیلان است.

 

آرمان به کمک‌های ورزشکاران به محرومین جامعه اشاره و خاطر نشان ساخت: در این هفته به همت جامعه خیرین ورزشی گیلان ۴۰۰ بسته نوشت افزار به ۴۰۰ دانش آموز بی‌بضاعت و نیازمند اهدا می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی گیلان جوابگوی نیاز استان نیست اظهارکرد: ۴۹ مکان ورزشی گیلان در مناطق روستایی و دیگر بخش های استان تعمیر، تجهیز و بازسازی شده است.‌

کد خبر 1224171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha