مهمترین اولویت وزیر کار سامان دادن به سازمان تامین اجتماعی باشد/ مجلس به مرتضوی رای اعتماد می دهد

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مجلس به وزیر پیشنهادی کار رای اعتماد خواهد داد، گفت: مهمترین اولویت وزیر کار باید ساماندهی سازمان تامین اجتماعی باشد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای سید صولت مرتضوی از نیروهای با تجربه، پرتوان و با سابقه هستند و از جمله افرادی هستند که نقش بسیار موثری در رشد و شکوفایی و پیشرفت وزارتخانه های مختلف داشته اند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم آقای مرتضوی با انتخاب مجلس بتواند نقش موثری را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایفا کند. قطعا مجلس به وزیر پیشنهادی کار رای اعتماد خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک بنگاه بزرگ اقتصادی است و باید سر و سامان پیدا کند، بیان کرد: از مهمترین اولویت های وزیر کار باید سر و سامان دادن به وضعیت سازمان تامین اجتماعی که یکی از واحدهای بزرگ و اقتصادی وزارت کار است، باشد به ویژه در رده های استانی باید مدیران این سازمان ساماندهی شوند.

 

عزیزی تاکید کرد: وزارت تعاون بخش های مختلفی دارد و عمده مطالبات مردم نیز به این وزارتخانه بر می گردد و زیر این وزارتخانه باید شخصی توانمند و اجرایی باشد که بتواند همه مشکلات را حل کند.

 

 

کد خبر 1224178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha