توزیع ۳۳۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان ملایری

عابدینی نیا گفت: ۳۳۰ بسته لوازم اتحریر از سوی آموزش و پرورش ملایر و با کمک خیرین بین دانش آموزان نیازمند ملایر توزیع شد.

«مهدی عابدینی نیا »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت : همه ساله آموزش و پرورش با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و با کمک خیرین توزیع بسته های لوازم التحریر را در بین دانش آموزان نیازمند دارد.

 

 مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: امسال نیز در راستای کمک به دانش آموزان کم برخوردارآموزش و پرورش با همکاری خیرین330 بسته لوازم التحریر در مدارس ملایر توزیع شد.

عابدینی نیا با بیان اینکه این توزیع طی دو مرحله انجام شده است افزود:  مرحله اول 200 بسته لوازم التحریر به ارزش 150 میلیون ریال  ودر مرحله دوم 130 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد .

 وی در ادامه با اشاره به برنامه های دشمن در راستای انحراف نسل جوان و نوجوان گفت:در راستای بصیرتافزایی به دانش آموزان پوشش خود جوش دانش آموزی در استان همدان  با عنوان ادای احترام به پرچم مقدس کشورمان، تصاویر امام و رهبری، شهدا و حمایت ازحجاب‌اسلامی  در استان همدان توسط دانش آموزان شروع شده است.

وی افزود:دانش آموزان شهرستان ملایر نیز برای شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر ادای احترام به پرچم‌ مقدس کشورمان وتصاویر‌امام‌،رهبری‌،شهدا و حمایت از حجاب‌اسلامی را برای کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ملایر ارسال کنند.

عابدینی نیا  با بیان اینکه عکس ها بعد از داوری انتخاب و معرفی می شوند گفت: بعد از انتخاب بهترین عکس ها  به بهترین عکس های ۵ مدرسه جوایزی اهدا خواهد شد..

کد خبر 1224187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha