مرکز علوم و فنون «مرکز پیاده» از لحاظ آمار تربیت حافظ قرآنی رتبه اول فارس را دارد

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فعالیت های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس گفت: مرکز علوم و فنون «مرکز پیاده» از لحاظ آمار تربیت حافظ قرآنی رتبه اول فارس را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام عزیز محمدی، امروز دوشنبه (25 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: 24 مهر روز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع است و این سازمان در سال 58 راه اندازی شد در آن زمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و ارتش هنوز به صورت جداگانه فعالیت نداشتند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این سازمان در بدو انقلاب و هشت ماه بعد از پیروزی انقلاب راه اندازی شد، افزود: اهمیت کار آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، قرآنی، کتاب ها و نشریات و ثبت فداکاری های انقلاب در این سازمان به منصه ظهور می رسد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله مسابقات قرآنی را برگزار کرده است، تاکید کرد: تعداد زیادی حافظ، قاری و استاد قرآن آموزش دیده اند و در این هفته به مناسبت 24 مهر برنامه های متعددی را به اجرا می رساند که سخنرانی روحانیون و فرماندهان ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه یکی از آن برنامه ها بود که جمعه گذشته در 80 شهر برگزار و لوح سپاس فرماندهی کل ارتش به ائمه جمعه تقدیم و از رهمنودهای ائمه جمعه استفاده شد.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، محافل قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان عقیدتی سیاسی، همایش پیاده روی، مسابقات متنوع فرهنگی، قرآنی و ورزشی، تجلیل از فرماندهان پیشکسوت ارتش انجام می شود و مرکز علوم و فنون «مرکز پیاده» از لحاظ آمار تربیت حافظ قرآنی رتبه اول فارس را دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتش از بعد فرهنگی، انقلاب، مکتبی و قرآنی است، اظهار کرد: ارتش مکتبی همواره آمادگی از دفاع کیان ایران اسلامی و نظام مقدس اسلامی را دارد و ارتش ما ارتش ایران اسلامی و در موارد داخلی هم ارتش گوش به فرمان فرماندهی کل قواست و آنچه برای ارتش مهم است از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ایران دفاع کند.

کد خبر 1224224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha