آستان قدس عباسی: عتبات مقدسه خدمات مختلفی را در همه زمینه ها ارائه می کنند

دکتر عباس رشید موسوی، عضو شورای اداری آستان قدس عباسی تاکید کرد: عتبات مقدس علاوه بر اینکه محل زیارت و عبادت هستند، به انتشارات و فرهنگسرایی بدل شده‌اند که در حوزه‌های معرفتی کاوش کرده و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف به جامعه ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، عباس رشيد الموسوی در حاشیه یازدهمین کنفرانس بین المللی سالانه همزمان با هفته میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) که به همت آستان قدس کاظمین در بغداد برگزار می شود، گفت: آستان قدس عباسی علاوه بر حضور علمی اثرگذار در کنفرانس بواسطه مقالات خود، در زمینه رسانه ای و در نمایشگاه کتاب شرکت داشته است.

وی ادامه داد: عتبات مقدسه نباید از یکدیگر جدا باشند تا از نتیجه ای که در زمینه های معرفتی کسب شده مطلع باشند. این کنفرانس نیازمند این بود تا خود را در موضوع پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) به منبع علم، فرهنگ و رسالت اسلامی بازگرداند تا پژوهش ها این رسالت را مطابق رویکرد خود بازتولید کنند.

الموسوی تاکید کرد، پژوهشگرانی از دانشگاه های مختلف از جمله کشور عراق و سایر نهادهای فکری و فرهنگی کشور علاوه بر عتبات عالیات مشارکت ارزشمندی در این کنفرانس داشتند.

 

 

کد خبر 1224236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha