ایثار شهدا، امنیت و آسایش را به ارمغان می آورد

سردار الهی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مدافع امنیت استوار یکم"مهدی لطفی" گفت: جانفشانی و ایثار شهدا امنیت و آسایش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزای شبستان از خرم آباد، سردار«یحیی الهی» در پیامی به مناسبت شهدات شهید استوار یکم « مهدی لطفی » افزوده است: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش مردم عزیزمان نهاده‌اند.

 

در ادامه این پیام فرمانده انتظامی لرستان آمده است: شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

 

وی افزوده است: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت استواریکم "مهدی لطفی" به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده گرامی وی و مردم شهید پرور لرستان، برای بازماندگان صبر جمیل و برای این شهید گرانقدر علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

شهید مهدی لطفی ۲۸ ساله متاهل و دارای یک فرزند است که در یگان امداد نیروی انتظامی مشغول فعالیت بود وپس از مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1224318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha