لزوم اقدام اتباع افغانستانی برای دریافت کار طرح آمایش مرحله ۱۷

خادم الرسول گفت: اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به شرکت در طرح آمایش مرحله ۱۷ نشده اند باید برای دریافت کارت این مرحله هر چه سریع تر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدعلی خادم الرسول، امروز دوشنبه (25 مهر) با تاکید بر لزوم تمدید کارت آمایش در جمع خبرنگاران گفت: اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به شرکت در طرح آمایش مرحله ۱۷ نشده اند باید برای دریافت کارت این مرحله هر چه سریع تر اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: با توجه به نزدیک شدن پایان مهلت اعتبار کارت آمایش مرحله 16 سرپرستان خانوار اتباع خارجی مشمول حداکثر تا 30 مهر فرصت دارند با در دست داشتن مدارک هویتی اعضای خانوار به یکی از ۱۴ دفاتر خدماتی اتباع خارجی در استان فارس مراجعه کرده و مدارک اقامتی خود را تمدید کنند.

وی اعلام کرد: کارت‌ های صادره به محل سکونت اعلامی از طرف مشمولین طرح ارسال می شود و لازم است افراد هنگام ثبت نام در دفاتر خدماتی اتباع خارجی، مشخصات هویتی خود و آدرس محل سکونت و کد پستی را دقیق و کامل درج کنند.

 

خادم الرسول با اشاره به اینکه امکان تغییر مهلت برای تمدید کارت های آمایش وجود ندارد، بیان کرد: اتباع خارجی که در زمان تعیین شده در طرح آمایش مرحله ۱۷ شرکت نکنند از خدمات اقامتی برخوردار نشده و طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

کد خبر 1224324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha