رفتار معلم بازخورد مثبتی برای دانش آموز دارد

گیل چالانی با تاکید به رعایت اصول اولیه انسانی اسلامی و شرعی از سوی همه مدیران بالاخص معلمین گفت: رفتار معلم بازخورد مثبتی برای دانش آموز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «غلامرضا گیل چالانی» امروز(دوشنبه، 25مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به مسائل اخیر کشور اظهار کرد: بخشی از این اتفاقات در‌حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رقم خورده که برنامه ریزی دشمن از این مکان‌ها بوده است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به عدم اجرای قانون آموزشی ۲۰۳۰ در کشور افزود: اگر درس شهید فهمیده در‌ کتابهای درسی حذف شد، اگر قهرمانان و ارزشهای اسلامی و انقلاب را از دروس حذف کردند و قهرمانان هالیوودی را جایگزین کرده‌اند یعنی  سندغیرقانونی ۲۰۳۰ توسط معاندین اجرا شده است.

 

وی به سیاست خزنده ای که از سال ۱۳۷۱ در عناد با جمهوری اسلامی راه افتاد با تضعیف کار فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه این موضوع به نتیجه حاصل شده است اما با هوشیاری نیروهای انقلابی و کار فرهنگی مناسب می توان آن را برطرف کرد.

 

گیل چالانی با تاکید بر رعایت اصول اولیه انسانی اسلامی و شرعی از سوی همه مدیران  بالاخص معلمین تصریح کرد: رفتار معلم بازخورد مثبتی برای دانش آموز خواهد داشت.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه دشمن الگوهای جامعه که در رشادت ها و شهامت ها سرآمد جامعه اسلامی بودند را با عدم کار‌فرهنگی تغییر داده اند خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و استفاده از خیرین نسبت به دانش آموزان بی بضاعت مورد تاکید است.

 

کد خبر 1224350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha