جهاد تبیین از راه های ارتباط و روشنگری در جامعه است

حجت‌الاسلام موسوی جهاد تبیین را یکی از راه های ارتباط و روشنگری بین جامعه دانست و گفت: کارشناسان مذهبی، مدیران فرهنگی و مدارس باید در راستای جهاد تبیین تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» امروز (دوشنبه، 25مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور اظهار کرد: در حوزه فرهنگ همه ما مقصر هستیم و هر کدام در جامعه سهمی و نقشی را داریم و این را بدرستی ایفا نکرده ایم.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه این مشکل به زمانی بر می‌گردد که رهبر انقلاب هشدار و تذکر می‌دادند اما ما متوجه آن نشدیم افزود: یکی از جاهایی که بیشترین تاثیر گذاری را در رشد و تعالی جامعه می‌تواند داشته باشد آموزش و پرورش است.

 

وی به سند ۲۰۳۰ اشاره داشت و گفت: اثر سوء آن در جامعه امروزی نمایان شده است و چرایی مخالفت اجرای آن را امروز درک می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: فتنه امروزی از لایه هایی برخوردار است که در فتنه های قبلی نبوده و آن هم استفاده از نسل پرتحرک و  هیجانی و رخنه به دهه هشتادی ها بوده است.

 

امام جمعه ماسال جهاد تبیین را یکی از راه های ارتباط و روشنگری بین جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کارشناسان مذهبی، مدیران فرهنگی و مدارس باید در راستای جهاد تبیین تلاش مضاعف داشته باشند.

 

کد خبر 1224351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha