۹۸ درصد نانوایی‌ های آستارا به کارتخوان مجهز شدند

رضایی پور با بیان اینکه آستارا رتبه نخست نصب دستگاه های هوشمند خرید نان در گیلان را دارد، گفت: ۹۸ درصد نانوایی های آستارا مجهز به دستگاه کارتخوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «عنایت رضایی پور » امروز (دوشنبه ، ۲۵ مهر) در جلسه کارگروه آرد و نان و ستاد تنظیم بازار بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آستارا رتبه نخست نصب دستگاه های هوشمند خرید نان در گیلان را دارد و ۹۸ درصد نانوایی های شهرستان مجهز به دستگاه کارتخوان هستند.


فرماندار بندر آستارا از تصمیم کارگروه آرد و نان برای صدور مجوز پخت و عرضه آزاد نان در این شهرستان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک، ۱۰ واحد نانوایی آزادپز برای ارائه خدمات به هتل ها، کبابی ها و واحد های مرتبط پروانه فعالیت صادر می شود.


وی با اشاره به اینکه در ماه های شهریور و مهر سال جاری از  یک هزار و ۲۴۸ واحد بازرسی شد، تصریح کرد: پس از بازرسی  برای ۹۰ واحد متخلف تشکیل پرونده شد.

 

رضایی پور گفت: ارزش جریمه صادر شده برای این تعداد واحد متخلف، ۲ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان است.


فرماندار بندر آستارا ادامه داد: عمده تخلفات صورت گرفته در این واحد ها شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عرضه خارج از شبکه و دیگر تخلفات بود‌.


وی افزود: از  ابتدای سال جاری تاکنون در راستای  برخورد با تخلفات ارزی در بخش قاچاق کالا و ارز، ۱۲۲ پرونده به ارزش ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.


عالی ترین نماینده‌ دولت در بندر آستارا در ادامه بر لزوم توجه به توزیع عادلانه کالاهای اساسی در این شهرستان تاکید کرد.


رضایی پور خاطرنشان کرد: در این راستا و در ماه های شهریور و مهرماه سال جاری ۱۷ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۴۸ هزار تومان در سطح شهرستان بندر آستارا توزیع شده است.

کد خبر 1224361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha