شکل گیری هشتگ ایران یکپارچه در فضای مجازی

محبی پور گفت: شکل گیری هشتگ ایران یکپارچه در فضای مجازی و راه‌ اندازی شورای هدایت و توسعه فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز دوشنبه (25 مهر) در جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان فارس با اشاره به اینکه انقلابی ‌گری با محافظه ‌گری متضاد است، گفت: برای بیان مطالبات و نشاط سیاسی اجتماعی، برگزاری میزگرد در رسانه‌ ها مانند صدا و سیما و بر پایی تریبون بحث آزاد در دانشگاه ‌ها و مدارس اثربخش است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس افزود: فارس با استفاده از ظرفیت های ملی خود می تواند در سطح ملی، حرف بزند و برای موفقیت در این زمینه باید روحیه محافظه‌ کاری کنار گذاشته شود.

وی با تاکید بر لزوم به ظهور رساندن جرات و جسارت انقلابی‌ گری خود در این عرصه بیان کرد: برای تحقق انقلابی‌ گری نباید متوقف شویم و البته نباید بدون فکر و برنامه و دقت عمل کنیم.

محبی پور ادامه داد: برخی جوانان برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آیند که دچار اشتباه محاسباتی شده ‌اند و البته این اشتباه حتی در نخبگان و مدافعان انقلاب هم دیده می ‌شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: فارس در مدت کوتاهی 6 شهید مدافع جان، مال، ناموس و امنیت کشور تقدیم اسلام و کشور کرده است که شاما 2 بسیجی در شهریور در جنوب شهر شیراز و 2 نفر در خیابان معالی ‌آباد در حاشیه برخورد با اعتراضات و 2 مدافع امنیت در شهرستان بیرم که در تعقیب شعارنویسان بودند که با اصابت گلوله شهید شدند.

محبی پور ادامه داد: جهاد تبیین و اطلاع ‌رسانی باید در سطح سیاستگذاری کلان استان به صورت جدی در دستور کار قرار باشد و شاهدیم که بزرگترین جنگ رسانه ‌ای تاریخ که می‌تواند بر علیه حاکمیت ملی یک کشور شکل بگیرد در یک ماه گذشته برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است و دشمنان نظام از هر فرصتی برای درگیر کردن نخبگان و مردم در جنگ شناختی استفاده می کنند که نتیجه آن اشتباه محاسباتی است و مقابله با این اتفاق ناخوشایند شوخی نیست.

وی با اشاره به اینکه فاصله ‌ای میان دولت با دستگاه‌ های امنیتی و قضائی وجود ندارد، گفت: نباید در موضع طلبکاری و روبه روی هم قرار بگیریم و باید همکاری کنیم و فضای همکاری هم تعریف کنیم و با انجام اقدامات بازدارنده توجیهی و تبیینی فارس در شمار امن ‌ترین استان‌ های کشور قرار دارد.

محبی پور تصریح کرد: شکل گیری هشتگ ایران یکپارچه در فضای مجازی و راه‌ اندازی شورای هدایت و توسعه فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 1224372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha