اعتیاد سرنخ سایر معضلات اجتماعی به شمار می رود

درویشی گفت: اعتیاد سرنخ سایر معضلات اجتماعی محسوب می شود و اگر در پیشگیری و برخورد با معضل اعتیاد برنامه ریزی های دقیق و مدونی صورت پذیرد می توان دیگر معضلات اجتماعی را نیز تا حدودی کنترل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین عصر روز دوشنبه (۲۵مهر) به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ورامین و باحضور زاهدی بخشدار مرکزی، مختاری معاونت دادستان شهرستان ورامین و جمعی از روسای ادارات و نهاد ها در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.


مجید درویشی در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اعتیاد گفت: بر اساس تحقیقات انجام  پذیرفته در مورد علت وجود آسیب های اجتماعی این نکته را نشان  می دهد که  ردپایی از اعتیاد در به وجود آمدن آنها وجود داشت است.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین و معاون استاندار تهران آموزش پیشگیری در حوزه مواد مخدر را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: باید با ورود کارشناسان خبره به مدارس و آموزشگاه های سطح شهرستان آگاهی بخشی مناسب  در حوزه پیشگیری و آشنایی با اعتیاد و مخاطرات آن توسط ادارات و نهاد ها صورت پذیرد.


درویشی در پایان گفت : نظارت و بازرسی از صنوف به خصوص دکه ها و مغازه های نزدیک مدارس توسط دستگاه های مربوطه تشدید شود .

کد خبر 1224378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha