حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور در کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در خصوص طرح های این ستاد مطالبی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور در کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در خصوص طرح « سفیران اجتماعی» ویژه کانون های مساجد استان مطالبی را ارائه کرد.

 

رستگاری با اشاره به اهداف طرح « سفیران اجتماعی» ویژه کانون های مساجد گفت: این طرح با محوریت مساجد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با حضور اعضای کانون های مساجد در سطح استان  برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در 5 استان به صورت پایلوت انجام شده است که بازخوردهای بسیار خوبی در استان ها داشته است که امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر یزد بتوانیم در استان یزد نیز اجرا کنیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: این طرح با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، جذب نوجوانان به مساجد با استفاده از ظرفیت مساجد و درگیری مخاطبان نوجوان و خانواده ها اجرا می شود.

 

رستگاری گفت: استفاده از ظرفیت معتمدین محلات، سرمایه های اجتماعی محلات به عنواه هسته های اجتماعی در مساجد و همچنین مخاطب قرار دادن نوجوانان 10 تا 15 سال به عنوان ساختار اصلی این طرح است.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح در راستای ساماندهی مساجد و همچنین انسجام در مساجد گام برداریم.

 

در پایان این نشست نیز سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد و اعضای کمیسیون خانواده سوالات و مسائل خود را در خصوص اجرای این طرح مطرح کردند در خصوص اجرای آن بحث و تبادل نظر شد.

 

 

کد خبر 1224418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha