اتفاقات اخیر در  کشور این درس را به ما می دهد که باید در ساز و کار فرهنگی تجدیدنظر کنیم

نماینده اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور و اغتشاشات و آشوب ها، باید متناسب با این شرایط برنامه های فرهنگی اجرا کنیم که به بهبود شرایط کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،«قاسم سیاسر» نماینده اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: صحبت کردن در مورد آقای مسگرانی برای من سخت و دشوار است زیرا که ارتباط بنده  با وی فراتر از ارتباط کاری اداری بود.

 

نماینده اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آقای مسگرانی در طول مدیریت خودش در قلب جامعه هنری در سیستان و بلوچستان جا پیدا کرده بود،ادامه داد: آقای مسگرانی با ویژگی های شخصیتی همچون تواضع و فروتنی، آستانه صبر بالا و چهره خندان و تجربیات و سوابق ممتد توانست مدیریت موفق آمیزی را داشته باشد.

 

سیاسر یادآور شد: مدیریت در سیستان و بلوچستان کار ساده ای نیست و ظرافت و هنری خودش را می طلبد و خوشبختانه آقای مسگرانی این ظرفیت و هنرمندی را داشت که بتواند با دیدگاه و نگرش های مختلف خوب کار کند و از خودش  کارنامه خیلی خوب را به جا  بگذارد.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان  داری  تنوع قومی  و فرهنگی است، افزود: فرهنگ ها و اقوام زیادی در  سیستان و بلوچستان زندگی می کنند کسی که در جایگاه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان قرار می گیرد باید بتواند با همه دیدگاه ها و نگرش های مختلف، کار کند.

 

نماینده اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هر کسی برای خودش اصول و قواعدی دارد . سعی می کند در قالب آن اصول و چهارچوب ها فعالیت کند، یادآور شد: کسی که بتواند در سیستان وبلوچستان به گونه ای کار فرهنگی انجام دهد و اصول خودش  را حفظ کند و طرف دعوا را نگیرد این ظرافت و هنرمندی خودش را می طلبد؛ اگر کسی ظرافت و هنرمندی را نداشته باشد خیلی زود طرف دعوا را می گیرد و افراد در مقابل آن جبهه گیری می کنند و کار سخت می شود.

 

سیاسر خاطرنشان نمود: آقای  مسگرانی قبل از اینکه به سیستان و بلوچستان بیایند به واسطه خانواده همسرش که ریشه در سیستان و بلوچستان دارد با استان آشنا بودند و وفتی به سیستان و بلوچستان آمد سعی کرد آشنایی خودش را از اوضاع و احوال استان عمق ببخشد و گسترده تر کند.

 

وی افزود: آقای مسگرانی انسان مشورت پذیر بود و بابسیاری از افراد مشورت می کرد وتوانست نسبت به اوضاع و احوال و احوال استان اشراف خیلی خوب پیدا کند وبه شیوه موفقیت آمیزی کار رابه پیش ببرد.

 

نماینده اصحاب فرهنگ و هنر سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه کار کردن در سیستان و بلوچستان سخت است و گاهی پیش می آید که باید در لحظه تصمیم گیری کنیم،  تصریح کرد: من شاهد بودم که آقای مسگرانی با آرامش و مشورت توانست در شرایط سخت تصمیمات درستی را گرفت و ما خودمان را وامدار این عزیزان می دانیم من شاهد زحمات شبانه روزی جناب آقای مسگرانی بوده ام و وی برای فرهنگ سیستان وبلوچستان زحمات زیادی را کشیدند.

 

سیاسر گفت: آقای مسگرانی انسان پاکدست است که با صداقت کار  و سعی می کرد با همه طیف ها و نگرش ها و دیدگاه ها کار کند و با همه ارتباط خیلی خوبی داشت.

 
 

کد خبر 1224420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha