۵۷ سرویس جهیزیه به نوعروسان مددجوی دهلرانی اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهلران گفت: در راستای حمایت از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان ۵۷ سرویس جهیزیه اهداء شده است.

«عبدالرضا باسره» در گفت گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این سری جهیزیه ها شامل، یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون بوده که نوعروسان اهداء شده است.

 

وی افزود: این نهاد در کنار ارایه خدمات معیشتی، حمایتی، درمانی، فرهنگی و تحصیلی و سایر خدمات دیگر تامین جهیزیه برای فراهم کردن زمینه ازدواج را در دستور کار قرار داده است.

 

باسره  یادآور شد: به منظور تحکیم بنیان خانواده ها تمامی زوج های جوان مددجوی زیر پوشش پیش از ازدواج مشاوره های لازم را دریافت و در دوره های آموزشی شرکت می کنند.

 

وی  ارزش ریالی هر سری جهیزیه را 33میلیون ریال عنوان کرد و افزود:  از ابتدای  سال جاری  تا کنون 57 سری جهیزیه به ارزش  یک میلیارد 800میلیون تومان بین مدد جویان نوعروس توزیع شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرسرستان دهلران یادآور شد: خوشبختانه با برنامه ریزی و حمایت های صورت گرفته مسئولان کشوری و استانی هیچ نوع عروس پشت نوبتی در شهرستان نداریم.

 

کد خبر 1224452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha