توزیع بسته های لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند به همت فرهنگیان بسیجی جهرم

زارعی گفت: سومین مرحله توزیع بسته های لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند به همت فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم انجام شد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت فرهنگیان و معلمان بسیجی شهرستان جهرم، سومین مرحله توزیع بسته های لوازم تحریر با هدف کمک و حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و محروم به اجرا در آمد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این طرح که با همیاری گروه جهادی «مهر و رحمت» کانون  بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم انجام شد، با تهیه انواع لوازم تحریر و تهیه بسته های نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار مناطق مختلف جهرم یاری رسانده شد.

 

وی به جزییات این طرح اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۳۵ بسته لوازم تحریر  ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه تهیه و توزیع شد.

 

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای این اقدام خیرخواهانه به همراه بسته های لوازم تحریر ۳۵ دست پیراهن پسرانه به ایتام و دانش آموزان نیازمند مدارس جهرم اهدا شد.

 

وی اظهار کرد: پیش از این و به همت و مشارکت خواهران بسیجی حوزه بسیج «حضرت نرجس (س)» شهرستان جهرم تعداد 13 بسته لوازم تحریر تهیه و میان دانش آموزان محروم توزیع شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در پایان ضمن قدردانی از تلاش خیران فرهنگی در اجرای طرح های خیرخواهانه و عام المنفعه گفت: برنامه های خیرخواهانه گروه جهادی فرهنگیان شهرستان جهرم در سال های اخیر با توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف از جمله هفته معلم و شروع ماه پرفیض رمضان، عید فطر، شهادت امام صادق (ع)، عید سعید قربان و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، عید نوروز و غیره صورت گرفته است.

 
کد خبر 1224469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha