فهرست برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان “عبادت احرار” منتشر شد

بیانیه و فهرست برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام در سایت ستاد اقامه نماز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ طی جلسه ای قرعه کشی مسابقه کتابخوانی عبادت احرار با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهشتی مشاور علمی ستاد اقامه نماز و سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد و جمعی از نمایندگان معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش، انتشارات و مدیریت روابط عمومی برگزار و فهرست برگزیدگان منتشر شد.

 

در این جلسه، ۱۲۸ برگزیده این مسابقه از میان ۳۱ استان با توجه به میزان شرکت کنندگان استانی از طریق قرعه کشی انتخاب و علاوه بر این تعداد، ۳۱ برگزیده دیگر نیز توسط قائم مقام ستاد به برگزیدگان اضافه شد.

 

در این جلسه مقرر شد مسابقه کتابخوانی بعدی از کتاب نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س) در ایام ولادت ایشان برگزار شود.

متن بیانیه مسابقه عبادت احرار به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

بیانیه اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام

 

با استعانت از خداوند متعال و تبریک اعیاد خجسته ماه ربیع ، ضمن ارج نهادن به حضور و تلاش ارزشمند تمامی شرکت کنندگان ارجمندی که دعوت ستاد اقامه نماز را اجابت نموده و در مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از کتاب سیره و سخن امام حسین علیه السلام شرکت نموده اند ، بدینوسیله نتایج این مسابقه  به شرح ذیل اعلام می گردد .

 

این مسابقه معنوی از ۸ مرداد سالجاری همزمان با اول محرم الحرام آغاز و با یک مرحله تمدید تا ۱۵ مهر ماه برگزار شد. برگزار گردید در این رویداد فرهنگی تعداد ۴۱۶۸۳ نفر مشارکت نموده که از این تعداد  ۱۷۶۷۸ نفر واجد شرایط به مرحله قرعه کشی و انتخاب گردیدند.

 

آیین قرعه کشی مسابقه که به صورت مکانیزه انجام شد با حضور قائم مقام ستاد ، حجت الإسلام و المسلمین سید جواد بهشتی مؤلف کتاب مسابقه ، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش و مدیر عامل انتشارات ستاد اقامه نماز عصر روز یکشنبه ۲۴ مهر ماه برگزار  و ۱۵۹ نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند.

 

به هر یک از برگزیدگان کارت هدیه به مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال (معادل دویست و پنجاه هزار تومان) تقدیم خواهد شد.

 

برگزیدگان می بایست از روز چهاردهم آبان با ستادهای اقامه نماز استان محل سکونت خود تماس گرفته و از نحوه دریافت هدایای خود مطلع شوند.

 

در پایان لازم می دانیم از همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی ، ستادهای اقامه نماز استان ها و اصحاب رسانه در برگزاری این مسابقه معنوی صمیمانه سپاسگزاری نماییم .

 

 

 

کد خبر 1224473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha