راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور حداکثری مردم در استان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام ناصر از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور حداکثری دانش آموزان و دانشجویان از میدان قائم  تا مصلای نماز از ساعت ۱۰ صبح خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام ناصر امروز 26مهرماه در شورای هماهنگی برنامه های 13 آبان در استانداری اظهار کرد: ملت ایران در طول انقلاب همواره در صحنه بوده و در 13 آبان امسال نیز ساهد حضور حداکثری مردم، دانش آموزان و دانشجویان در صحنه خواهیم بود.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به جنگ شناختی که دشمن برعلیه ایران آغاز کرده است اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از ایران قوی در هراس است و دستاوردهای انقلاب اسلامی استکبار را به خشم آورده است.

 


وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری مردم در زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 10 صبح از میدان قائم آغاز و تا مصلای نماز جمعه زنجان ادامه خواهد داشت.

 


این مسئول با یادآوری اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان در تمام شهرستان های تابعه استان برگزار خواهد شد، گفت: از دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را برای برپایی نشست های تبیینی و روشنگری در ادارات اختصاص دهند.

 


حجت الاسلام ناصر به برخی از انتظارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دستگاه های اجرایی برای این برنامه اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری کارکنان با خانواده ها در راهپیمایی 13 آبان، اطلاع رسانی حداکثری، برگزاری نشست های روشنگری در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، فضاسازی شهری، زیرنویس در صدا و سیما، تهیه دابسمش با موضوع استکبارستیزی و برگزاری سرود در حاشیه راهپیمایی 13آبان مورد تاکید است.

کد خبر 1224483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha