هفدمین مرحله توزیع گوشت قربانی در خراسان شمالی همزمان با ماه ربیع الاول اجرا می شود

در هفدمین مرحله طرح ملی راهکار یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری توسط فعالان کانون های مساجد این استان میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«یوسفعلی گریوانی» در خصوص هفدهمین مرحله کمک مؤمنانه کانون های مساجد استان خراسان شمالی با توزیع  بسته های نذری گوشت قربانی اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) قم  و برنامه تلویزیونی سمت خدا، گفت: در این مرحله یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری توسط فعالان کانون های مساجد این استان میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

 

 

 

 

مسئول اجرای طرح همدلانه توزیع بسته های گوشت نذری در استان خراسان شمالی و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد، در این باره ادامه داد: این بسته های نذری حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی ماه ربیع الاول، به  دست نیازمندان در نقاط شهری و روستایی استان می رسد.

 

 

 

وی بیان کرد: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام می شود و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز می شود.

 

 

گریوانی اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبلی رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 18هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

 

وی در پایان گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت دارند.

کد خبر 1224487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha