امروز باید به استعمار فضای مجازی خاتمه دهیم

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز باید به استعمار فضای مجازی خاتمه دهیم بنابراین مسئولین در این باره چاره ای بیاندیشند و با حمایت از شبکه های داخلی، مردم را به سمت استفاده این شبکه ها راهنمایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۶ مهرماه) نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور رئیس و اعضای این شورا در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در این نشست، با اشاره به این که چند سالی است با ویروس کرونا درگیر هستیم، گفت: طی این سال ها آموزش ما در فضای مجازی دچار مشکلاتی شده و نیاز به برنامه ریزی های خاصی برای این دوران داریم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تاکید کرد: همه باید دست در دست یکدیگر برای پس از کرونا و برنامه های فرهنگی برنامه ریزی کنیم تا کم‌ کاری هایی که در این سال ها در حوزه فرهنگی بوده، جبران شود.

 

وی ضمن تشکر از مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی، ابراز کرد: علی رغم این که در فتنه اخیر با گروه های آشوبگر مختلف مواجهه بودیم اما مردم توانستند صف خود را از آنها جدا کنند که این مهم نشانه بصیرت و دینداری جوانان و مردم ما است.

 

حجت الاسلام تارم با یادآوری این مطلب که مردم به طور خاص و ویژه بصیرت خود را در این ایام نشان دادند، تصریح کرد: وظیفه همه ما و مسئولین در قبال این مردم قدردان سنگین تر می شود، ما در دل فتنه ها می توانیم از فرصت ها استفاده کنیم.

 

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: ما باید از این آشوب ها و فتنه ها درس بگیریم و برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی برنامه ریزی کنیم.

 

وی اظهار کرد: امروز باید به استعمار فضای مجازی خاتمه دهیم و مسئولین در این باره چاره ای بیاندیشند و با حمایت از شبکه های داخلی، مردم را به سمت استفاده این شبکه ها هدایت کنند.

 

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: ما باید با جهاد تبیین و روایت صحیح و دقیق، به جنگ روایت های دروغین دشمنان برویم و فرصت را از آنها بگیریم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ابراز کرد: اصحاب رسانه باید تمامی اتفاقات را سریع و به صورت دقیق اطلاع رسانی کنند.

 

وی با اشاره به این که برخورد دستگاه ها باید با مردم قانونی و همراه با مدارا باشد، عنوان کرد: ما باید در این شرایط حساس، وظیفه جهادی خود را به نحو احسنت انجام دهیم و اگر کوتاهی کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

 

حجت الاسلام تارم ادامه داد: اگر از امور تربیتی و پرورشی در مدارس، مهد کودک ها و…. غافل شویم، آنگاه در آینده نسلی تربیت کرده ایم که سرباز دشمن خواهند بود.

 

امام جمعه جیرفت در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید بحث فرزند آوری و صیانت از خانواده را مورد توجه جدی قرار دهیم و اگر در سلامت از خانواده موفق نباشیم قطعا جامعه و مدارس با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

کد خبر 1224492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha