عامل بخشی از مشکلات حوزه معیشت در داخل کشور، پاسخ منفی جمهوری اسلامی به نظام سلطه است

افشارچی مشکلات حوزه معیشت را پاسخ منفی جمهوری اسلامی به نظام سلطه خواند و افزود: حرکت جمهوری اسلامی یک حرکت تمدنی است و دشمن با تمام توان، فناوری های خود را برای ایجاد مانع در این حرکت به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی امروز 26 مهرماه در شورای هماهنگی برنامه های 13 آبان در استانداری زنجان اظهار کرد: بایستی رویه ها تغییر کند بسیاری از مشکلات نظام جمهوری اسلامی به دلیل زاویه ما با نظام سلطه است.

 

استاندار زنجان مشکلات معیشت مردم را تحریم دشمن خواند و افزود: حرکت جمهوری اسلامی یک حرکت تمدنی است و دشمن با تمام توان، فناوری های خود را برای ایجاد مانع در این حرکت روبه جلوی ایران به کار گرفته است.

 

افشارچی مذاکرات ایران در موضوع انرژی هسته ای را ابزار فشار دشمن خواند و گفت: دشمن ابزارهای بسیاری برعلیه ایران به کار گرفته است چرا که از ایران قوی در هراس هستند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقدمات این اطلاع رسانی ها را در دانشگاه ها را فراهم کنیم، گفت: مبنای کار نظام سلطه این است را باطل را طوری برجسته کند که حق به چشم نیاید و ما باید جوانان را در مورد آنچه در طول انقلاب هزینه کردیم، قانع کنیم.

 

وی با یادآوری اینکه چین تهدید اقتصادی و ایران تهدید تمدنی برای آمریکا است، یادآور شد: زن به سوخت نظام سلطه تبدیل شده  است از اینرو می خواهند با موضوع حجاب به ایران ضربه بزنند.

 

افشارچی با بیان اینکه گاهی حق و باطل به راحتی با هم ترکیب می شوند، گفت: تشخیص آن،  بسیار سخت است و بنابراین آنچه از جوانان انتظار می رود این است که آگاهی و دانش خود را نسبت به  مسائل مختلف، افزایش دهند.

 

استاندار زنجان در ادامه به رخدادهای اخیر هم اشاره کرد و افزود: ما با نظام سلطه ای درگیر هستیم که تلاش می کند استقلال ما را بگیرد و دلیل  اصلی تقابل نظام سلطه با ما این است که زیر پرچم آنها نرفته‌ایم.

 

افشارچی با بیان اینکه نظام سلطه از ما می خواهد که زیر بیرق آنها سینه بزنیم گفت: به همین دلیل از اول انقلاب تاکنون، توسط نظام سلطه مورد  اذیت واقع شدیم که جنگ تحمیلی هشت ساله، ترورهای متعدد و  تحریم ها، ناشی از سخت گیری نظام سلطه بر ما بوده است.

 

وی اظهارداشت: اخیراً هم چون بر آنچه  که  مدنظر نظام سلطه و دشمن بود مُهر تایید نزدیم طبیعی است که ما را بیشتر اذیت کنند.

 

کد خبر 1224503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha