اجرای متمرکز جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در استان های کشور برای نخستین بار

فخر موسوی با اشاره به میزبانی شش استان کشور در هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت گفت: امسال برای نخستین بار هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به صورت متمرکز در استان های کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، فخر موسوی دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت امروز در مراسم افتتاحیه بخش نمایش های خیابانی و میدانی هجدهمین جشنواره بین المللی  تئاتر مقاومت گفت: هنرمندان ما از ده استان کشور در شهر یزد و این استان اجرا می کنند و میهمان هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت هستند.

 

وی افزود: امسال جشنواره تئاتر مقاومت چند ویژگی خاصی نسبت به سال های گذشته دارد که برای اولین بار این تئاتر بین المللی شد و در کنار آن نیز اجرای بخش های مختلف به صورت متمرکز در استان ها صورت گرفت.

 

فخر موسوی ادامه داد: امسال جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در 15 شهریور ماه با پیاده روی اربعین شروع شد و 120 هنرمند و 14 گروه نمایشی به کربلا اعزام شدند و در کربلا، نجف و حله و مسیر پیاده روی اربعین اجرا داشتند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: این جشنواره با 9 استان مذاکره شد که استان یزد به عنوان نخستین استان هایی بود که این جشنواره را در بخش تئاتر خیابانی برگزار کرده است .

 

وی گفت: بخش بعدی رادیو تئاتر در شیراز، صحنه ای در مشهد مقدس، تله تئاتر شبکه چهارو شبکه سه، بخش بین الملل با حضور 5 کشور هدف پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و بوسنی و هرزوگوین اجرا می شود.

 

فخر موسوی ادامه داد: ما کار را تولید می کنیم و در کشورهای مختلف اجرا می کنیم و این به عنوان نقطه قوتی برای ما است.

 

کد خبر 1224532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha