جهاد تبیین بصیرت افزایی و آگاهی معرفتی را به همراه دارد

موسوی زاده با اشاره به اهمیت جهاد تیین گفت: تمام جامعه نسبت به این جنگ رسانه ای دشمن علیه مواضع انقلاب اسلامی مسئولیت دارند و باید تکلیف خودشان را انجام دهند.

« سید محمدرضا موسوی زاده» با اعلام خبر برپایی سلسله نشست های تبیینی به صورت ویژه برنامه مجازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، جهاد تبیین یک فریضه و تکلیف الهی است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: تمام جامعه نسبت به این جنگ رسانه ای دشمن علیه مواضع انقلاب اسلامی مسئولیت دارند و باید تکلیف خودشان را انجام دهند. 

 

به گفته وی، متفکران انقلاب اسلامی در جریان جهاد تبیین با روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت از بسیاری از هجمه ها پیشگیری می کنند؛ نسل امروز که بیشتر آنان دهه هشتادی و نودی هستند باید با مسائل انقلاب آشنا شوند و اهل فن اجازه ندهند که تحلیل های نادرست و یا غرض ورزانه از رویددها آنان را در مسیر اهداف خود هدف قرار دهد. 

 

موسوی زاده تصریح کرد: نشست جهاد تبیین با موضوع تبیین ابعاد مختلف حوادث و اغتشاش های اخیر با حضور حجت الاسلام آقایوسفی امروز سه شنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۷ و نیم برپا می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: مبانی تفکر انقلاب اسلامی و اهمیت آن در مسیر پیشرفت و تعالی جامعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند در این نشست ها مورد توجه قرار می گیرد. 

 

 

کد خبر 1224550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha