پنجمین دوره مسابقات «قرآن و عترت» حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

حجت الاسلام پسندیده گفت: پنجمين جشنواره بين‌ المللي قرآن وعترت مركزخدمات با مشاركت اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگي تبليغي و با همكاري دفتر خواهران حوزه علميه خراسان ويژه طلاب برادر، خواهر و خانواده آنان (همسر و فرزند )، برگزار مي‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «جعفر پسنديده» در جمع خبرنگاران گفت: پنجمين جشنواره بين‌المللي قرآن وعترت مركزخدمات با مشاركت اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگي تبليغي و با همكاري دفتر خواهران حوزه علميه خراسان ويژه طلاب برادر، خواهر و خانواده آنان (همسر و فرزند )، برگزار مي‌ شود.

 

مسئول برنامه‌ ریزی قرآن و سیره حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات۳۰ مهرماه می‌باشد، ادامه داد: مسابقات در بخش فرزندان طلاب در رده‌هاي سني مختلف (كودكان زير ۱۵سال و بالاي ۱۵ سال) و رشته‌هاي متفاوت و متنوع برگزار می‌گردد و شرکت‌کنندگان می‌توانند ۲ رشته را برای مسابقه انتخاب کنند.

 

وی افزود: طلاب برادر و خواهر و خانواده ايشان(همسر و فرزندان طلاب خواهر) برای ثبت نام به سايت معاونت فرهنگي اجتماعي سياسي حوزه علميه خراسان و لینک https://farhangi.hozehkh.com/۴۹۱۱ مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام پسنديده تصریح کرد: همچنین خانواده طلاب برادر (همسر و فرزندان زير ۱۵ سال و بالاي ۱۵ سال) نیز به لينك سامانه سخا https://service.csis.ir/account/Login?ReturnUrl=%۲F وارد شوند و در قسمت خدمات فرهنگي، گزينه جشنواره قرآني را انتخاب و مراحل ثبت‌نام جشنواره قرآني را كامل کنند.

 

مسئول برنامه‌ ریزی قرآن و سیره حوزه علمیه خراسان ادامه داد: متقاضیان شرکت در این مسابقه قرآنی برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۷۸۷۰۵۰ و۳۲۰۰۸۶۹۱ تماس بگیرند یا به لینک گروه جشنواره https://eitaa.com/joinchat/۴۰۵۰۵۸۳۷۵۵C۱c۵۷۷b۱۱۵۶ مراجعه کنند.

کد خبر 1224554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha