لزوم توجه به تحول فرهنگی در زیرکوه

غیرتی گفت: نیازمند تحول فرهنگی در سطح شهرستان زیرکوه هستیم و این تحول جز با وجود اراده قوی در بین مسئولان شهرستان رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی پیش از ظهر امروز سه شنبه (۲۶ مهر) در ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان زیرکوه اظهار داشت: ورزش در زمینه ایجاد انگیزه و سلامتی جوانان تاثیرگذار است و ستاد ساماندهی امور جوانان در امور فرهنگی نیز می‌بایست فعال باشد.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه باید از ظرفیت ادارات در امور فرهنگی و ایجاد اوقات فراغت برای جوانان استفاده کرد، افزود: بخشداران نیز می‌بایست مسائل فرهنگی را در روستاها با جدیت دنبال نمایند و از ظرفیت شورای اسلامی روستا و دهیار در روستاها استفاده کنند.

 

غیرتی بیان کرد: این ستاد می تواند بهترین بستر برای شناسایی آسیب ها و مشکلات جوانان شهرستان باشد و در همین راستا هر چه بیشتر به اوقات فراغت جوانان توجه نماییم و به همان میزان از آسیب های اجتماعی در قشر جوان جلوگیری کرده ایم.

 

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوع تحول فرهنگی گفت: ما نیازمند تحول فرهنگی در سطح شهرستان هستیم و این تحول جز با وجود اراده قوی در بین مسئولین شهرستان رخ نخواهد داد.

 

فرماندار زیرکوه به کلاس های فرهنگی در اداره فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و بیان داشت: می‌بایست در توسعه و فرهنگ سازی این گونه کلاس ها وقت و همت بیشتری گمارد تا فرهنگ سازی لازم جهت شناساندن و تشویق جوانان به این کلاس ها انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط جغرافیایی شهرستان زیرکوه شرایط خوبی برای ورزش های پیاده روی و کوهپیمایی است، گفت: این موضوع خود می تواند به گسترش و پیشرفت ورزش شهرستان کمک شایانی نماید.

 

 

کد خبر 1224558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha