دشمنان به دنبال ایرانی ضعیف و سرسپرده است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دشمنان در جریان های اخیر ماهیت پلید خود را نشان داد، افزود: دشمنان به دنبال ترویح بی بند و باری در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا شاهرخی»، امروز( 26 مهر) در مراسم تشییع شهید امنیت  استواریکم « مهدی لطفی» اظهار داشت: جریان های اخیر نشان داد که  دشمنان به‌دنبال ایرانی ضعیف و سر سپرده است.

 

وی با بیان اینکه در جریان های اخیر اختلاف بر سر چند تار مو نیست، افزود: دشمنان به‌دنبال بی‌بندوباری و رواج بی‌حجابی در جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ما حربه های دشمنان را می شناسیم، خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر دشمنان ماهیت پلید خودشان را نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی  ملتی با بصیرت هستند، افزود: این دوره از توطئه های دشمنان  هم با بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران خنثی خواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه ایران اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده، اذعان داشت: از خون شهیدان دفاع مقدس جوانان انقلابی روییده‌اند، جوانانی همچون شهید کرم‌پور، عبدالهی و لطفی که در راه عزت و اقتدار کشور قدم برداشته و به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت اسران استاظهار کرد: دشمنان این‌بار از راه تفرقه به میدان آمدند.

 

حجت الاسلام شاهرخی حفظ وحدت و برادری راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران بیدار و متحد است و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

کد خبر 1224610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha