لزوم توجه به تحکیم بنیان خانواده

حجت الاسلام صباغیان با تاکید بر لزوم توجه به تحکیم بنیان خانواده، گفت: امروز این افرادی که بلندگو برداشته اند و به اسم حمایت از زنان گوش فلک را کر کرده اند، جنایت کار ترین افراد نسبت به زن ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۲۶ مهر) در مراسم جشن ازدواج آسان و توزیع ۸۸ سری جهیزیه در زیرکوه اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ غرب در شیوه زندگی ما مسلمانان به چشم می خورد.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: یکی از پدیده هایی که متاسفانه در شهرهای بزرگ بیشتر به چشم می خورد همین موضوع زندگی کردن با سگ به جای تصمیم به ازدواج و فرزندآوری است.

 

وی ادامه داد: امروز این افرادی که بلندگو برداشته اند و به اسم حمایت از زنان گوش فلک را کر کرده اند، جنایت کار ترین افراد نسبت به زن ها هستند و این از کارنامه آن ها مشخص است.

 

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به لزوم توجه به تحکیم بنیان خانواده گفت: اگر بنیان خانواده محکم باشد هیچ وقت دشمن نمی تواند برای ما خط و نشان بکشد بنابراین مراقب بنیان خانواده باشید.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید سبک و سیاق اسلامی الگو باشد، ادامه داد: در جامعه اسلامی الگوی زندگی زنان باید حضرت فاطمه زهرا(س) باشد کسی که سرور زنان تمام عالم است.

 

وی در پایان خطاب به زوجین جوان عنوان داشت: در زندگی خود از یاد خدا غافل نشوید و بدانید که محور تربیت خانواده با خانم خانواده است و باید در این راه نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

 

 

کد خبر 1224622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha