لزوم آگاهی بخشی و ارتقای سطح دشمن شناسی آحاد جامعه/ وحدت کلمه در بین قومیت‌ها و مذاهب حفظ شود

دانشی با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی و ارتقای سطح دشمن شناسی آحاد جامعه گفت: با حفظ وحدت کلمه در بین قومیت‌ها و مذاهب و یکایک ملت ایران از زن و مرد، تمام حرکات دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علیرضا دانشی در مراسم تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت جنوب با ولایت که در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی که برگرفته از راه و منش انبیاء الهی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، بارقه‌ای از امید را در دل مستضعفان دنیا روشن و انسانیت را احیا کرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انقلاب اسلامی را انقلاب اعتقادات در مقابل طاغوت دانست که تمام نظام استکبار را به چالش کشاند و با اشاره به آیه شریفه «لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ» افزود: بنابر آنچه در قرآن کریم آمده، کسانی که دل در گرو خدا دارند قطعا بینشان هیچ فاصله‌ای نیست و انصافا انقلاب اسلامی نیز از همان ابتدا در راه الهی حرکت و در مقابل دشمنان قسم خورده قد علم کرد.  

 

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی و ارتقای سطح دشمن شناسی آحاد جامعه اضافه کرد: بدخواهان ما در حال برنامه‌ریزی برای ام‌القرای اسلام هستند که با صرف میلیاردها دلار سالانه و طراحی بهانه‌های واهی در سطح جامعه، اعمالی را انجام دهند تا فکر جوانان ما را از آرمان‌های انقلاب دور کنند، اما ما وظیفه داریم در برابر آنها مقابله کنیم و با آگاهی‌بخشی گامی موثر در مقابله با رفتارهای خصمانه دشمنان ایران اسلامی برداریم.

 

دانشی همچنین آگاهی بخشی در راستای خنثی‌سازی شیطنت دشمن را امری لازم و ضروری دانست و ابراز کرد: بر اساس آمارها در حیفا و تلاویو ۱۶ مرکز ضدتشیع وجود دارد، زیرا شیعه منادی اسلام ناب است و دشمنان می‌خواهند اسلام ناب که سرچشمه کلام امام (ره) و انقلاب اسلامی است را از میان بردارند.

 

وی نسبت به شناسایی عوامل نفوذی در داخل ایران تاکید کرد و ادامه داد: یکی از نقاط آسیب‌پذیر ما در اتفاقات اخیر وجود عوامل نفوذی بود که اگر ما دقت لازم را داشتیم قطعا این مشکلات پیش نمی‌آمد.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه باید وحدت کلمه در بین قومیت‌ها و مذاهب و یکایک ملت ایران از زن و مرد حفظ شود تصریح کرد: وحدت کمک می‌کند تا تمام حرکات دشمن را خنثی کنیم و چنانچه ما خالصانه همچون دوران دفاع مقدس پای کار باشیم درخت تنومند ولایت فقیه هرگز دچار آسیب نخواهد شد و با قدرت پیشروی می‌کند.

 

سردار نعمت‌الله باقری نیز با اشاره به اینکه همه برنامه‌های استکبار در طول ۴۳ سال استقرار نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است، به تغییر رویکرد دشمن از مقابله سخت به جنگ نرم و جنگ ترکیبی اشاره کرد و ترویج اخبار دروغ در فضای مجازی را یکی از این موارد برشمرد.

 

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان کارکنان صنعت نفت سربازان جبهه اقتصاد دانست و با قدردانی از تلاش آنها در شرایط طاقت فرسای خوزستان، بازگشت توان تولید به پیش از تحریم‌ها را از نشانه‌های شکست نقشه دشمن عنوان کرد.

 

حسن باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب نیز با بیان اینکه این مراسم با پیشنهاد مدیران صنعت نفت و هماهنگی حوزه بسیج شهید تندگویان برگزار شد، از مقام شهدا و خانواده شهدا تجلیل کرد و یاد آور شد: مجموعه صنعت نفت همانگونه که در انقلاب پیشگام بوده و با امام راحل بیعت کرد، امروز نیز پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

 

در این آیین که با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابعه و همچنین شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد، ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق شد.

 

اجرای سرود،‌ مداحی، پخش کلیپ و اهدای لوح تقدیر به فعالان موکب اربعین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

کد خبر 1224630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha