آگاهی بخشی به نسل جوان، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

دشمن به دنبال ایرانی ضعیف و سرسپرده است و برای رسیدن به این هدف ترویج بی بند و باری را در جامعه دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سالهاست که دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال ترویج بدحجابی در جامعه است و برای رسیدن به هدف خود هر روز دست به دامان توطئه ای می شود.

 

این روز ها دشمن در قالب اغتشاشات و به بهانه حجاب به جنگ با ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

به دنبال ترویج بدحجابی در جامعه است و در قالب این توطئه کیان خانواده ها را مورد هجوم قرار داده است.

 

آگاهی بخشی به نسل جوان و اقشار مختلف خانواده ها راه مقابله با توطئه های دشمنان است، ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج سیره و منش ائمه معصومین(علیهم السلام) و همچنین بیان زندگی نامه و خاطرات شهدا برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان جامعه راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وصيتنامه شهيد جواد سرماليان/ حجاب تداوم بخش راه شهیدان است

 

به همسر عزيزم به خانواده محبوبم و به فرزندان دلبند و عزيزتر از جانم حسين و حسام و به دوستانم شما هم بدانيد كه من اين راه را از روي عقل انتخاب نمودم و هيچكس مرا وادار به رفتن در اين راه نكرد.

 

اگر در بعضي مسائل به خاطر ضعف عصبي به كسي پرخاش كردم وكسي از من رنجيد شديداً طلب حلاليت مي كنم.

 

از عموم مردم می خواهم که فرزندان خود را طبق موازين شرع اسلام تربيت كنيد تا براي اسلام افرادي مفيد باشند و خودتان با حفظ حجاب تداوم بخش راه شهيدان باشيد.

 

همیشه وحدت خود را حفظ کنید و همواره برای صیانت از انقلاب اسلامی از منافع انقلاب اسلامی دفاع کنید.

 

به فرزندم حسين بگوئيد كه دشمنان اسلام قلب پدرت را در كوههاي كردستان شكستند و وقتي حسام بزرگ شد به وي بگوئيد كه حتماً همراه با برادر بزرگش راه پدر را كه همان راه حسين است طي كند.

 

خدايا تو را سپاس و ستايش مي كنم به خاطر اينكه به من فرصت دادي تا با شركت در اين جهاد مقدس بار گناهان خود را كه احساس مي كنم بر دوشم سنگيني مي كند.

 

خدايا به خاطر اين همه گناهاني كه مرتكب شده ام شرمسارم كه با روي سياه و با كفني پرگناه به سوي تو بيايم اما با اين همه بار گناه به بخشش تو اميدوارم چون تو را ارحم الراحمين يافته ام.

 

برادران مسلمان با خود بیاندیشید آخر تا كي بايد راكد ماند تا كي مي خواهيد بمانيد مگر از بيشتر ماندن چه نتيجه اي عايدتان مي شود.

 

در انقلاب سرخ حسين (ع)كمي تفکر كنيد و بيدار باشيد آيا حسين (ع)به فكر فرزندانش نبود آيا حسين(ع) در فكر به اسارت رفتن اهل بيتش نبود؟اما با همه اينها مسئوليت او را به ميدان مبارزه كشاند، امروز هم مسئولیت صیانت از اسلام ناب به  دوش ماست و ما هم بايد مانند حسين وارد عمل شويم.

 

كسانيكه در شهرهاي امن جنگ اسلام را بر سينه مي زند بيايند و با نحوه رزم بسيجي ها اين بهترين انسانهاي روي زمين آشنا شوند البته پشت جبهه هم بايد حفظ شود منتهي آنهايي را كه پرادعا ولي پوچ هستند از خود برانيد آنها مسلمانان ابوسفياني و معاويه اي هستند.

 

 

کد خبر 1224639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha