عقب ماندگی هرمزگان در توسعه ورزش/حمایت‌های صنایع از ورزش افزایش یابد

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه هرمزگان در توسعه ورزش عقب مانده است، گفت: باید تلاش کنیم تا ورزش هرمزگان به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با جمعی از جامعه ورزش استان هرمزگان که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همیشه جزء دغدغه‌های اصلی بنده بوده است و جلسه‌ای نبوده که موضوعات آن را مطرح نکرده باشم.

 

وی افزود: معتقدم باید تلاش کنیم  نقیصه‌ها در استان رفع شود و ظرفیت‌های هرمزگان به درستی به کار گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان در توسعه ورزش عقب، مانده است، خاطرنشان کرد: جنوب کشور در حوزه ورزش استعدادهای بالقوه‌ای را دارد اما ما هرمزگانی‌ها نسبت به سایر استان‌های جنوبی عقب‌ مانده‌ایم و باید تلاش کنیم تا ورزش هرمزگان به جایگاه واقعی خود برسد.

 

وی گفت: حضور تیم‌های هرمزگانی در لیگ برتر می‌تواند منجر به رشد و رونق ورزش حرفه‌ای و علاقمندی ورزشکاران و جوانان این استان به ورزش شود و نباید اجازه داد ستاره‌های ورزشی استان و تیم‌های درخشان، دچار افول شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، خواستار توزیع عادلانه اعتبارات مسؤولیت‌های اجتماعی در هرمزگان شد و بیان داشت: لازم است حمایت‌ها در ورزش استان از سوی صنایع افزایش و ساماندهی شود.

 

وی بیان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است چرا که اگر استان کرمان را بنگریم فقط سه تیم تحت عنوان‌های مس کرمان، مس رفسنجان و گل و گهر سیرجان را در لیگ برتر دارد و در لیگ دسته یک نیز از مس شهر بابک برخوردار است اما در هرمزگان این امر به درستی جا نیفتاده است و لازم است توازن برقرار شود.

 

کد خبر 1224657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha