اختتامیه مسابقات کارکنان پایور در نزاجا و منتخبین بخش دانشجویان و پایور وظیفه در دی ماه برگزار می شود

اختتامیه مسابقات کارکنان پایور در نزاجا و منتخبین بخش دانشجویان و پایور وظیفه در ۲۹ دی ماه به میزبان نیروی زمینی در سالن مطهری نیروی زمینی برگزار می شود.

سرهنگ مهدی میدانی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های قرآنی گفت: در تابستان به لطف خدا بیست و دومین دوره مسابقات خانواده های کارکنان ارتش و خواهران شاغل در ارتش برگزار شد. مسابقات مقدماتی و نهایی در تمام یگان ها به صورت حضوری برگزار شد و به لطف خدا مسابقات نهایی آن نیز در مشهد مقدس به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی انجام و اختتامیه آن در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

 

رییس اداره قرآن عترت و نماز ارتش  افزود: در تابستان برنامه های دیگری نیز برگزار شد، از جمله دوره هایی که برای ائمه جماعات پیش بینی شده بود. این دوره ها با هماهنگی و تفاهم نامه ای که میان عقیدتی سیاسی ارتش با ستاد اقامه نماز برگزار شد، یکی از بندهای این تفاهم نامه ارتقای سطح دانشی ائمه جماعات برای اداره مساجد بود با تعاملی که با مخاطبان باید ایجاد شود. این دوره بسیار مطلوب بود و طی 3 یا 4 روزه در قم برگزار شد و اساتیدی از سوی ستاد اقامه نماز در این پایگاه ها حضور یافتند.

 

وی تصریح کرد: در ادامه این دوره ها در آذر ماه و دی ماه نیز دوره های بعدی برای سایر ائمه جماعات در نیروهای دیگر برگزار می شود و تنها برای ائمه جماعات نیروی زمینی این دوره برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با مسئولان این نهضت در قم برگزار شد و توانستیم برای مربیان نهج البلاغه در مهر ماه به لطف خدا کارگاهی با عنوان نهج البلاغه در موضوعات مختلف در مورد انگیزه های بازگشت به نهج البلاغه و کلاس های متنوع دیگر، نحوه برگزاری کلاس ها و شکل گیری آنها اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: کارگاه مهارت های جذب و تبیین نهج البلاغه و خطبه های آن، پاسخگویی به شبهات نهج البلاغه و آشنایی با ظرفیت های نهج البلاغه پیش بینی شده است و اساتید نهج البلاغه در این دوره به ما کمک کردند.

 

وی گفت: تمام کسانی که در نظرسنجی این دوره ها شرکت کرده اند از برگزاری این دوره ها اظهار رضایت کردند. این دوره از 16 مهر ماه تا 18 مهر ماه در مرکز آموزش بصیرت سازمان عقیدتی سیاسی در هتل صفای قم برگزار شد.

 

سرهنگ میدانی افزود: در حال حاضر در حال پیش بینی برگزاری مسابقات کارکنان پایور و وظیفه هستیم. مسابقات مقدماتی این دوره در یگان ها شروع شده و در این دوره یک کار جدیدی در مسابقات در نظر گرفته شد. مسابقات دانشجویان در تاریخ دوم دی ماه در دانشگاه افسری امام علی (ع) به میزبانی نیروی زمینی برگزار می شود و 27 تا 29 دی نیز مسابقات کارکنان پایور در نزاجا و منتخبین بخش دانشجویان و پایور وظیفه در بیست و نهم دی ماه به میزبان نیروی زمینی در سالن مطهری نیروی زمینی با اختتامیه آن برگزار می شود.

کد خبر 1224673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha