گزارش تصویری/انتصاب مسئول نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد عتبات کهگیلویه و بویراحمد

مسئول نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۲۶ مهر ماه)  با حضور حجت الاسلام گرکانی، معاون نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات کشور و در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام گرکانی در این آئین، اظهار کرد: ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد در صحنه بوده و فعالیت های ارزشمندی را در دستور کار قرار داده است.

معاون نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه با سیاست و تدبیر مقام معظم رهبری مسیر برای زیارت عتبات عالیات باز شد، گفت: اکنون که فرصت حضور در کنار مضجع ائمه اطهار علیهم السلام فراهم شده، باید قدر این نعمت را بدانیم و به خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات افتخار کنیم.

وی یادآور شد: هر کس با زبان، قلم، قدم، مال، جایگاه و... می‌تواند جهت جمع آوری نذورات مردمی و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند.

حجت الاسلام گرکانی ضمن تاکید بر این نکته که باید ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات را بهتر به مردم بشناسانیم، اظهار کرد: از سال ۸۲ تاکنون که این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده، خدمات ارزشمندی را در زمینه بازسازی صحن و قبور ائمه اطهار (ع) انجام داده، ضمن اینکه با راه اندازی موکب ها، مشارکت جدی در زمینه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی ایفا می کند.

معاون نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات کشور ادامه داد: با توجه به نقش ارزشمند ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات، تشکیلاتی نیز در این ستاد راه اندازی شده که یکی از آنها حوزه نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد است.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه در زمینه مسائل شرعی و نظارتی ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات نظارت دارد که این سلسله مراتب در استان ها نیز پیش بینی شده است.

حجت الاسلام گرکانی گفت: در هر شهرستان باید یک روحانی در ستاد برای پاسخگویی به شبهات همکاری لازم را با ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشد.

گفتنی است در این آئین با حکم حجت الاسلام «کاظم رنجبر محمدی»، نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات کشور حجت الاسلام «سیدهاشم موسوی نیا» به مدت دو سال به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1224685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha