برگزاری مجمع فرهنگی شهری کلانشهرها به میربانی زنجان/همدلی شورای شهر و شهرداری در پیشبرد مدیریت شهری اثرگذار است

ناصحی مقدم با اشاره به رضایت شهروندان از نهضت آسفالت در زنجان گفت: همدلی شهرداری و شورای شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم ظهر امروز 26 مهرماه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، به تلاش مجموعه شهرداری در اجرایی شدن برنامه‌ها از جمله نهضت آسفالت که رضایت عمومی را در پی داشته است اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر همگام با یگدگر در حال انجام امور هستند تا با سرعت خدمات به شهروندان ارائه شود.

 


رئیس شورای شهر زنجان افزود: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است و یک سری برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده شاهد ایجاد تحول در شهر باشیم.

 


در ادامه شهردار زنجان  نیز از برگزاری مجمع فرهنگی شهری کلانشهرها به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب یک رویداد فرهنگی مثل ایسکوی بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 


علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه بحث آسفالت یک بحث ساده چند تن آسفالت ریختن نبوده و یک سری اقدامات زیرساختی‌تر انجام شده است، گفت: کارهایی که در بازار بالا و پایین پادگان و حتی آسفالت انجام شده به خوبی پیش رفته است اما باید این آگاهی دهی به خوبی انجام شود، یعنی وقتی در شهر ما اتفاقی رخ می‌دهد که یک عده بیایند و عقده گشایی کنند، خسارت آن تمامی ابعاد را در بر خواهد گرفت.

 


شهردار زنجان گفت: ما پروژه‌هایی در شهر داریم که حتما باید قبل از فصل سرد انجام می‌شد، اما تحت تاثیر این قضایا قرار گرفت.

 


وی گفت: برای آبگرفتگی معابر پس از سالها یک راه حل پیدا کردیم اما آن هم به خاطر همین اتفاقات اخیر متوقف شد‌.

 


یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز در سخنانی گفت: انتظار داریم در کنار نهضت آسفالت نهضت اشتغالزایی را داشته باشیم و با حوزه‌های گردشگری و سازمان سرمایه و کار و توسعه لینک شویم تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم.

 


انسیه ابوبصیری گفت: این موضوع یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که شهرداری انجام دهد، همچنان که شاهد هستیم در پایین شهر مردم سر سفره خالی می‌نشینند.

 


وی با اشاره به اینکه ما خواهان ایجاد بازارچه برای بانوان و خانواده ‌و افراد ضعیف به لحاظ اقتصادی هستیم، گفت: برای اینکه یک بهانه دیکر به لحاظ معیشتی دست بیگانگان نیفتد، انتظار داریم چنین نهضتی راه بیافتد.

کد خبر 1224694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha