علم همراه تربیت تبدیل به سازندگی و خدمت به مردم می شود/   اعتبار مورد نیاز زمین های چمن و سرویس دانش آموزان استثنایی تامین می شود

بهرام نیا با بیان اینکه علم همراه تربیت تبدیل به سازندگی و خدمت به مردم می شود، گفت: اعتبار مورد نیاز برای ۲۵ زمین چمن مصنوعی در سطح مدارس نقاط مختلف استان و سرویس دانش آموزان استثنایی تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۲۶ مهرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، اظهار کرد: به واسطه جایگاه آموزش و پرورش هر چه وقت برای این امر گذاشته شود بسیار ارزشمند است.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه توسعه و تعالی هر کشوری در سایه آموزش و پرورش معنا  پیدا می کند، افزود: به همه فرهنگیان عزیز استان بابت احراز جایگاه برتر پوشش تحصیلی در سطح استان و جذب نیروی انسانی به تعداد ۳۰۶ نفر در آموزش و پرورش تبریک عرض می کنم که این امر نقش مهمی در راستای توسعه آموزش و پرورش و راندمان تعلیم و تربیت در استان خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه توجه به کودکان و دانش آموزان استثنایی است که بنابر هر دلیلی، بخشی از توان جسم و توان فکری خود را از دست داده اند، بسیار مهم است، افزود: این نقیصه ها نباید محرومیت تلقی شود که  این عزیزان در بخش دیگری از توانمندی ها و توانایی ها  برخوردار هستند و بایستی در زمینه آموزش و پرورش، این عزیزان از مساعده های مادی و معنوی برخوردار شوند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه ما هم تلاش خواهیم کرد که بخشی از امکانات مالی این عزیزان را در استان تامین و بخشی دیگر هم از طریق شهرداری در راستای تامین سرویس دانش آموزان استثنایی اقدام شود، ابراز کرد: برای تامین چمن بخشی از زمین های چمن مدارس به تعداد ۲۵ زمین چمن در نقاط مختلف استان، کمک مالی خواهد شد.

 

بهرام نیا با  تاکید بر اینکه برای جلسه آینده شورای آموزش و پرورش، معلمین، صاحبنظران و فرهنگیان تاثیر گذار و فرهیخته در حوزه تعلیم و تربیت در این جلسه حضور داشته باشند،  افزود: شورای آموزش و پرورش بعدی ما به یک کارگاه آموزشی و تربیتی تبدیل باید شود، به صورت علمی و تجربی با حضور معلمان و فرهنگیان که با بخشی از زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان  به صورت مستقیم در ارتباط هستند برگزار شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بخشی از شکل گیری شخصیت دانش آموزان متاثر از معلمان  و مربیان است، ابراز کرد: بر این اساس می طلبد که جلسه بعدی شواری آموزش و پرورش، تبدیل به یک کارگاه شود و افراد تأثیرگذار حوزه آموزش و پرورش و معلمان در این جلسه حضور داشته باشند.

 

استاندار ایلام بیان کرد: آینده کشور ما در سایه تعلیم و تربیت دانش آموزان دهه هشتادی ها و نودی ها است و لازم است که برنامه ریزی های لازم توسط مسئولان استان از لحاظ معنوی و مادی انجام شود آنچه موجب بالندگی است تعلیم و تربیت است و علم همراه تربیت تبدیل به سازندگی و خدمت به مردم می شود.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه الگوهای بسیار بزرگی از ابتدای انقلاب تا کنون برای دانش آموزان در سطح کشور داریم، ابراز کرد: هیچ جلسه ای بالاتر از شورای آموزش و پرروش نیست، در رسایه برنامه ریزی و سیاستگذاری این شورا، موضوع تعلیم و تربیت و آموزش و پرروش رشد پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: با این همه سندهای افتخاری از جمله سیره و زندگی نامه شهدا داریم، باید به موضوع تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و فرهنگی دانش آموزان پرداخته شود.

کد خبر 1224697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha