اجرای طرح «احسان» توسط گروه جهادی شهید عبدالله زاده در آران و بیدگل

مدیر گروه جهادی شهید عبدالله زاده آرانی از اجرای طرح «احسان» و تهیه نوشت افزار ویژه نیازمندان در هفته وحدت خبر داد.

ابوذر منصوری فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: همزمان با هفته وحدت، طرح «احسان» به همت گروه جهادی شهید میثم عبدالله زاده و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی هجرت مسجد ملاشکرالله، گروه جهادی شهید محرابی پناه، پایگاه بسیج شهید بهشتی و محله اسلامی فاطمیه سرکوچه آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر گروه جهادی شهید عبدالله زاده افزود: در قالب این طرح، ۳۰۰ پرس غذای گرم با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در قالب طرح احسان، ۴۰ بسته کیف و نوشت افزار با کمک خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

منصوری فر با اشاره به تشکیل رسمی گروه جهادی شهید میثم عبداله زاده آرانی در سال ۹۸ گفت: این گروه جهادی در ابتدا با هدف خدمت به مردم در دوره شیوع کرونا کار خود را آغاز کرد؛ اما فعالیت های آن در ۳۰ ماه گذشته فراتر از این حوزه، توسعه یافته است.

 

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، انجام خدمات اجتماعی و درمانی سالمندان و بیماران مرتبط به حوزه مبارزه با کرونا، طراحی و ساخت سیستم مه پاش ضدعفونی فردی و خودرویی و نصب در ورودی بیمارستان سیدالشهدا از جمله اقدامات اولیه این گروه در دوران شیوع کرونا بود.

 

مدیر گروه جهادی شهید عبدالله زاده خاطر نشان کرد: این گروه جهادی با کمک خیرین طی ۲ سال اخیر اقدامات و فعالیت های متنوعی را داشته است که تهیه و توزیع لوازم التحریر برای ۱۰۰ دانش آموز نیازمند، تهیه ۱۸ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم و ارزاق خشک، تهیه و توزیع یک هزار کیلوگرم گوشت گرم و سرد، تهیه بسته های غذایی و آبمیوه ویژه پرستاران و پرسنل و بیماران کرونایی بیمارستان سیدالشهدا (ع) از جمله این اقدامات است.

 

وی ادامه داد: این گروه جهادی به مناسبت بازگشایی مدارس هم فعالیت هایی از قبیل تهیه پوشاک و نوشت افزار جهت استفاده دانش آموزان محروم و بی بضاعت را در دستور کار خود دارد.


گروه جهادی شهید میثم عبدالله زاده آرانی به همت جمعی از جوانان و نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکراله و سربازان هیئت فاطمیه تکیه تاریخی حاج عبدالله خان محله سرکوچه راه اندازی شده است و شهید «محسن خادم» از شهدای مدافع سلامت شهرستان آران و بیدگل هم یکی از اعضای فعال این گروه جهادی بود.

 

افزون بر ۷۵ کانون فرهنگی هنری و تبلیغی دارای مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در آران و بیدگل فعالیت می کند.

 

کد خبر 1224711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha