لزوم توجه شهردار شیراز به اجرای برنامه های فرهنگی در شان سومین حرم اهل بیت (ع)

حجت الاسلام موسوی گفت: توجه به پروژه های کلان و برنامه های فرهنگی در شان سومین حرم اهل بیت (ع) خواسته شهروندان از شهردار جدید شیراز است و دستگاه قضایی فارس از اجرای برنامه های شهری حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز سه شنبه (25 مهر) در دیدار با محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: توجه به پروژه های کلان و برنامه های فرهنگی در شان سومین حرم اهل بیت (ع) خواسته شهروندان از شهردار جدید شیراز است و دستگاه قضایی فارس از اجرای برنامه های شهری حمایت می کند.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: دانش و مقبولیت شهردار منتخب شیراز به رفع مشکلات و مدیریت مطلوب شهر کمک خواهد کرد و مردم منتظر تاثیرات مثبت و تحول در بخش های گوناگون هستند که امیدواریم با تلاش شهردار منتخب محقق شود.

 

وی اضافه کرد: اتمام خط دوم متروی شیراز بخش های محروم شهر خدمات مطلوبی ارائه می دهد و از مهمترین اقدامات خدمت رسانی در دوران جدید مدیریتی در شهرداری شیراز است.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر نگاه قضات و نمایندگان دادگستری برای خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایتمندی عمومی بیان کرد: بر تعامل شورای اسلامی شهر و مدیریت شهرداری شیراز برای ایجاد نهضت خدمت به مردم و ساماندهی امور مهم شهری و فراهم سازی زیر ساخت های آبادانی کلان شهر شیراز تاکید داریم و خواستار عدالت در توجه به مناطق فرودست و محرومیت زدایی از بخش های محروم شهر شیراز هستیم و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نیز آماده همکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق است.

 

کد خبر 1224712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha