انتظار ۲۸ بانوی زندانی جرائم غیر عمد در شیراز برای رهایی از زندان

حجت الاسلام موسوی گفت: در شیراز ۲۸ بانوی زندانی جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین برای رهایی از زندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز سه شنبه (25 مهر) در بازدید 13 بانوی خیر از بند نسوان زندان «عادل آباد» شیراز گفت: در شیراز 28 بانوی زندانی جرائم غیر عمد در انتظار کمک های خیرین برای رهایی از زندان هستند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: توجه به آزادی بانوان زندانی جرائم مالی و غیر عمد از مهمترین اقدامات فرهنگی است که دادگستری فارس با مجامع مختلف و خیران این موضوع را دنبال می کند.

وی اضافه کرد: کمک های مردمی و خیران فارس برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد و به خصوص بانوان زندانی و زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: دادگستری فارس در سال جاری زمینه اشتغال بسته در قالب کارگاه های درون زندان و همچنین مشاغل و فعالیت های اقتصادی درون بندهای زندان موصوف به اشتغال نشسته را برای 135 زندانی زن ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات قضایی رای باز و پیگیری اشتغال 58 زندانی زن عنوان کرد: علاوه بر کمک خیران و تلاش مجموعه های حمایتی استان برای فراهم کردن زمینه آزادی بیشتر زندانیان معسر و بی گناه با پذیرش اعسار تلاش می کنیم.

کد خبر 1224721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha