۱۹۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان به سر می‌برند

خسروی گفت: هم‌اکنون ۱۹۸ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان به سر می‌برند و چشم‌انتظار کمک مردم و خیرین استان هستند.

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر 198 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کردستان چشم‌انتظار کمک خیرین و مردم نیک‌اندیش استان کردستان هستند.

 

مدیرعامل ستاد دیه کردستان با اشاره به اینکه بیشترین بدهی مددجویان مربوط به محکومان مالی است، افزود: برای آزادی این تعداد از زندانیان جرایم غیرعمد 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 243 زندانی با جمع‌آوری 49 میلیارد تومان از طریق ستاد دیه استان آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

 

خسروی اعلام کرد: امسال نیز تاکنون 115 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد مالی با مبلغ بدهی 25 میلیارد و 600 میلیون تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

 

مدیرعامل ستاد دیه استان کردستان اضافه کرد: از مبلغ پرداختی چهار میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت بلاعوض توسط ستاد دیه استانی و کشوری پرداخت شده و مابقی به صورت گذشت شاکیان، پذیرش اعسار از طریق مراجع قضایی و نقدینگی خود مددجویان تامین شده است.

 

کد خبر 1224729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha