خلاء های آموزش و پرورش یکی از عوامل نفوذ دشمنان است/ فرهنگ سازی و تربیت رسالت اصلی اتحادیه انجمن دانش آموزی

عبداللهی با اشاره به اینکه خلاء های آموزی و پرورشی یکی از عوامل نفوذ دشمنان است گفت: تربیت و فرهنگ سازی یکی از وظائف اتحادیه انجمن دانش آموزی است که متناسب با آن بسته های فرهنگی و برنامه های آموزشی باید تهیه و توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت در استانداری البرز برپا شد گفت: خلاء های آموزی و پرورشی یکی از عوامل نفوذ دشمنان است. 

 

استاندار البرز افزود: ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه با برنامه ریزی هماهنگ در مسیر رشد و تعالی است؛ دشمنان در این جریان افکار و عقاید جوانان را مورد تهاجم قرار می دهند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت بنیه علمی و پرورشی دانش آموزان اظهار کرد: برهه زمانی ظهور ویروس کرونا، بسیاری از مشکلات و افت تحصیلی را برای دانش آموزان ایجاد کرد.

 

وی توضیح داد: هفد گذاری درست برای آموزش و پرورش دانش آموزان، برنامه ریزی هدفمند با محوریت فضای مجازی از جمله رویکردهای پیش رو در آموزش و پرورش استان البرز است.

 

عبداللهی بیان کرد: بازآموزی آموزگاران، کادر آموزشی و پرورشی با توجه به بازه زمانی دوران شیوع کرونا از ضرورت های آموزش و پرورش است. 

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: تربیت و فرهنگ سازی یکی از وظائف اتحادیه انجمن دانش آموزی است که متناسب با آن بسته های فرهنگی و برنامه های آموزشی باید تهیه و توزیع شود. 

 

 

 

کد خبر 1224754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha