۲۳۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان قاین احداث شد

حسینی گفت: کمیته امداد قاین در راستای خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش بیش از ۲۳۲ واحد مسکونی در مناطق مختلف شهری و روستایی احداث کرده است.

حسین حسینی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: کمیته امداد قاین در راستای خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش بیش از 232 واحد مسکونی در مناطق مختلف شهری و روستایی احداث کرده و ۲۴خانوار از زمین رایگان بهره‌مند شده‌اند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قاین با بیان اینکه با مساعدت دولت مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت ۴۰ میلیون تومان مرحله اول مسکن ملی معاف شدند، افزود: در حال حاضر با تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه، کمیته امداد و بنیاد مسکن هفت واحد مسکونی ویژه محرومان واجد شرایط در حال ساخت است.

 

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی تربیتی شهرستان با ظرفیت پذیرش ۷۵ دانش آموز با بهترین امکانات تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است.

 

رئیس کمیته امداد قاین با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به شهرستان ابلاغ شده است که تاکنون ۱۱میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان جذب شده است، ادامه داد:۷۰۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی از محل صندوق امداد ولایت نیز پرداخت شده است.

 

حسینی گفت: چهار مرکز نیکوکاری در قاین، یک مرکز در شهر اسفدن و دو مرکز در روستای اسفشاد و نوغاب پسکوه به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

 

وی ادامه داد: بهره مندی ۲۸۰ کودک زیر ۶ سال برای رفع سوء تغذیه با توزیع سبدهای غذایی و تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰۵ مادر باردار نیازمند از خدمات معیشتی، توزیع ۲ هزار بسته لبنیات، توزیع یک نیم تُن گوشت قربانی در عید قربان در بین نیازمندان از جمله خدمات ارائه شده در سال جاری بوده است.

 

رئیس کمیه امداد قاین با بیان اینکه ۱۱۴زن سرپرست خانوار تحت پوشش از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند، افزود: همچنین یک هزار و 366 دانش آموز و ۹۶ طلبه و دانشجو از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره مند هستند.

 

وی در ادامه از اهدای 74 سری جهیزیه به نوعروسان قاین خبر داد و خاطرنشان کرد: در تامین لوازم منزل در سال گذشته ۲۹۰ کولر، ۵۵۰ بخاری و در سال جاری ۱۱۰ کولر، ۴۰ دستگاه بخاری و هشت دستگاه یخچال بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1224765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha