برگزاری کارگاه دو روزه روش‌های قرآن پژوهی در سلامت و آموزش پزشکی در زنجان

به گفته میرزایی کارگاه روش‌های قرآن پژوهی با موضوع سلامت و آموزش پزشکی به همت واحد توانمندسازی آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه EDC در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حال برگزاری است.

بهمن میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در جهت ترویج فرهنگ قران پژوهی، کارگاه دو روزه  روش‌های قرآن پژوهی با موضوع سلامت و آموزش پزشکی، ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه و مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه در راستای برنامه ارتقای فعالیت‌های آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به همت واحد توانمندسازی آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه EDC  به مدت ۲ روز ۲۶ و ۲۷ مهرماه در سالن اجلاس مرکز همایش‌های روزبه در حال برگزاری است.

 

دبیرکانون انس با قران و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان موضوعات مطرح شده در این کارگاه را رابطه سلامت و ارزش‌ها، انواع نظام سلامت و ارزش‌ها و فهم و تحلیل آموزه‌های سلامت در نظام جامع سلامت اسلام عنوان کرد که توسط دکترغلامرضا نور محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تدریس می‌شود.

 

میرزایی تاکید کرد:  کارگاه های توانمند سازی برای اساتید با محوریت قرآن و علوم پزشکی نقش بسزایی در افزایش مطالعات و تحقیقات علمی میان رشته ای با موضوع قران و علوم پزشکی خواهد شد .

کد خبر 1224793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha