آغاز ثبت نام دوره های آموزشی مداحی ویژه برادران

حجت الاسلام سپهری از برگزاری دوره آموزشی مداحی ویژه برادران خبر داد و گفت: دعا خوانی، شعر شناسی، مقتل شناسی، صداسازی و … از مهم ترین سرفصل های برگزاری این دوره است. این دوره در دو رده سنی ۱۰ الی ۱۴ سال و ۱۴ الی ۱۸ سال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سپهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما وظیفه داریم که مهارت‌های مداحی و روضه‌خوانی را به کسانی که استعداد این هنر را دارند آموزش بدهیم تا آنها بتوانند به مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند و جامعه ما رنگ و بوی اهل بیتی بگیرد.

 

کارشناس هیئات و تشکلهای دینی درباره دوره آموزشی مداحی ویژه برادران گفت :  دوره آموزشی مداحی  ویژه برادران در گروه سنی  نوجوانان و جوانان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری سازمان بسیج مداحان استان  برگزار خواهد شد . در این دوره از اساتید مداحی برجسته  استانی استفاده خواهد شد.

 

وی بیان کرد: دعاخوانی ، شعر شناسی ، مقتل شناسی ، صداسازی و … از مهم ترین سرفصلهای  برگزاری این دوره است. این دوره در دو رده سنی 10 الی 14 سال و 14 الی 18 سال برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سپهری در ادامه گفت: زمان ثبت نام دوره از تاریخ 26 الی 30 مهر می باشد وعلاقمندان جهت ثبت با شماره تلفن 33568226 (در ساعات اداری) تماس حاصل فرمایند.

 

کد خبر 1224817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha