باید در خصوص فضای سایبری توجه بیشتری صورت گیرد

جلالی گفت:شرایط فعلی کشور نشان می دهد که باید در خصوص موضوع سایبری توجه بیشتری صورت گیرد و بر همین اساس موضوعات مرتبط با حوزه سایبری در دستگاه ها باید مورد بازبینی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامرضا جلالی» در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط فعلی کشور نشان می دهد که باید در خصوص موضوع سایبری توجه بیشتری صورت گیرد و بر همین اساس موضوعات مرتبط با حوزه سایبری در دستگاه ها باید مورد بازبینی قرار گیرد و مدیران و مسئولان کشور لازم است در این خصوص آگاهی های بیشتری را کسب کرده و اجرا کنند.

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در قالب پدافند غیر عامل و در شرایط ملتهب باید از مردم کشورمان در برابر حوادث صیانت شود و همه دستگاه ها باید در این خصوص اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.

 

وی گفت: با تهیه دستورالعمل و آموزش های لازم می توان امنیت حوزه سایبری را افزایش داد و بر همین اساس با توجه به ظرفیت علمی که در سطح شهر مشهد وجود دارد می توان این استان را به عنوان نخستین نمونه آزمایشی ایمن سازی سایبری در سطح استانهای کشور شناخت.

 

«یعقوبعلی نظری» نیز در این دیدار گفت:تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل باید مصمم و قاطع باشد تا نتیجه بخش شود.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که موضوع زیارت نباید از دیدگاه گردشگری دیده شود افزود: تاثیر گذاری زیارت از زمان آغاز به سفر فرد آغاز می شود پس اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود بسیاری از ناهنجاری های جامعه اصلاح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر شرایط تفریح مبتنی بر معنویت باید فراهم شود تا در زمان حضور افراد در مشهد از موضوع زیارت، غفلت نشود.

 

کد خبر 1224892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha