نظام گفتمانی و مردم سالاری دینی براساس منویات رهبری  سرلوحه کشور باشد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه نظام گفتمانی و مردم سالاری دینی براساس منویات رهبری همچنان سرلوحه کشور باشدگفت: جوانانی که با رسانه های معاند همراه شدند اطمینان داشته باشند که نظام این جوانان را فرزندان خود می داند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی شبستان،‌احمد دنیامالی در  تذکری در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه(۲۷مهر) مجلس شورای اسلامی،گفت:  نظام مقدس بار دیگر اثبات کرد که در مقابل همه خباثت های غرب جنایتکار خم به ابرو نمی آورد و همه تلاش های مذبوحانه را خنثی می کند. قطعا پاسخ جنایتی که مرتکب شده را دریافت خواهد کرد. ما به دنبال این هستیم که نظام گفتمانی و مردم سالاری دینی براساس منویات رهبری همچنان سرلوحه کشور باشد، جوانانی که با رسانه های معاند همراه شدند اطمینان داشته باشند که نظام این جوانان را فرزندان خود می داند و آن ها را مقابل خود نمی داند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: براساس اطلاعاتی که داریم همه کسانی که به صورت غیر تشکیلاتی در این قائله بوده اند خیلی زود به آغوش خانواده بازگشته اند. انتظار می رود  رئیس جمهور نسبت به معرفی نماینده ویژه ریاست جمهوری در دریای خزر تسریع فرماید. ما نباید این فرصت مهم ایجاد شده در خزر و اوراسیا را از دست دهیم.

همچنین روح الله متفکر آزاددر تذکری گفت: به دشمنان این ملت می فهمانیم که ما جوانانمان را نه تنها دشمن نمی‌دانیم بلکه اعلام می‌کنیم که جوانان انقلاب اسلامی ایران همان کسانی هستند که شما دشمنان را مأیوس کردند و از این به بعد نیز تمدن خود را با همین جوانان پیش خواهیم برد و با آنها مقابل شما خواهیم ایستاد؛ ما جوانان را به خوبی می فهمیم و نقد آنها را می‌پذیریم و برای آن پاسخ داریم و خودمان را برای شرایط بهتر تطبیق می‌دهیم و جایی که لازم است تغییر می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  از مجلس و دولت بابت ترمیم حقوق به ویژه برای دانشگاهیان و نخبگان، قضات، نیروهای مسلح، کارکنان دولت و بازنشستگان انجام داده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم که این کار را با نگاه دقیقی که به نیروهای مسلح خواهند داشت، این کار را تکمیل کنند. عزیزان نیروهای مسلح که نجیبانه و بدون ادعا کار می کنند و برای امنیت مردم زحمت می‌کشند، باید مورد حمایت قرار گرفته و حقوق آنها نیز ترمیم شود.

کد خبر 1224942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha