هیچگاه نمی‌شود بر سر امنیت معامله کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است، گفت: امنیت موضوعی حیاتی است و هیچگاه نمی‌شود بر سر آن معامله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «جمال شاکرمی» صبح امروز(۲۷ مهر) در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ایلام اظهار کرد: امنیت ایران در دنیا مثال زدنی هست و از جنبه‌های قدرت ایران امنیت است.

 

وی تصریح کرد: امنیت موضوعی حیاتی و زیر ساخت همه مسائل اقتصادی و رفاهی است که هیچگاه نمی‌شود بر سر آن معامله کرد، سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از تمام توان خود برای ایجاد امنیت پایدار استفاده کرده و هیچ مانعی نمی‌تواند در این راه سد راه ما بشود.

 

شاکرمی افزود: دشمن از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند و برای به حاشیه بردن موفقیت‌های داخلی و خارجی ایران از جمله پیمان شانگهای، وحدت میان مردم و مسئولان، اتحاد ملت ایران و عراق و فرق اسلامی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، فتنه اغتشاشات خیابانی را کلید زد.

 

وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی که یک محیط رها و فاقد چارچوب مدیریتی در داخل کشور است، با انتشار اخبار دروغ و شایعه پردازی، عملیات روانی وسیعی علیه انقلاب و ارکان اصلی نظام به راه انداخت.

 

سردار شاکرمی ادامه داد: دشمن در این عملیات با پشتیبانی حکام مرتجع منطقه و با استفاده از جریانات معاند و گروهک‌های ضد انقلاب و رسانه‌های عبری عربی با بهانه قرار دادن مرگ مهسا امینی، آشوب‌های خیابانی را با هدف به ستوه آوردن مسئولان کلید زد.

 

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: ماهیت این اغتشاشات با حمله به موضوع حجاب و چادر زنان خیلی زود بر ملأ شد چرا که آنها در این جریانات به ارزشهای تشیع که از سالیان دراز و در طول تاریخ به ما رسیده و در انقلاب اسلامی متبلور شده، حمله کردند و غیرت زنان و مردان مؤمن را به جوش آوردند.

 

سردار شاکرمی در پایان از مسئولان خواست که حل مشکلات معیشتی مردم و خصوصاً مسئله اشتغال و ازدواج جوانان را در سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

 

در این مراسم سرهنگ هدایت سلیمانیان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ایلام معارفه و از خدمات سرهنگ حیدر الفتی تکریم شد.

کد خبر 1224952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha