تلاش صدا و سیمای فارس برای صدای مردم و تریبون نظام بودن

پهلوانیان گفت: هویت محوری، عدالت گستری، صدای مردم و تریبون نظام بودن تکلیف و انتظار رئیس رسانه ملی از صدا و سیمای فارس هستند و در صدا و سیمای فارس مشغول نگارش سند اقدام این تکالیف بر اساس اسناد بالادستی رسانه ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، احمد پهلوانیان، امروز چهارشنبه (27 مهر) در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت: بسیج اساتید از توانمندترین بازوان فکری برای برنامه سازی در صدا و سیمای فارس است و صدا و سیمای فارس در دوره جدید مدیریتی بر بازتاب هویت محوری، عدالت گستری، شناخت هویت و زیست بوم فرهنگی مردم تاکید ویژه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با تاکید بر مفهوم عدالت رسانه ای و عدالت گستری ادامه داد: در این حوزه رسانه ملی باید نقش مطالبه گری و نمایندگی از طرف مردم شهرها و روستاها را در طرح مشکلات به خوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: رسانه ملی رسانه و تریبون نظام است و تریبون هیچ دستگاهی نیست و به انعکاس خدمات دستگاه های نظام در بخش های مختلف به مردم می پردازد.

پهلوانیان تصریح کرد: هویت محوری، عدالت گستری، صدای مردم و تریبون نظام بودن تکلیف و انتظار رئیس رسانه ملی از صدا و سیمای فارس هستند و در صدا و سیمای فارس مشغول نگارش سند اقدام این تکالیف بر اساس اسناد بالادستی رسانه ملی هستیم.

وی با تاکید بر جایگاه مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و تاریخی و به تنوع اقوام و اقلیم و ظرفیت های بی نظیر فارس عنوان کرد: فارس، ایران کوچک است و با استفاده از ظرفیت هایش برای ایران بزرگ باید برنامه سازی فرهنگی کند و برای پخش برنامه های محتوایی و فرمی جذاب صدا و سیمای فارس در شبکه های سراسری رسانه ملی تلاش می کنیم.

پهلوانیان تصریح کرد: استفاده از نظرات و اندیشه های اساتید و ایجاد جبهه واحد رسانه ای در فضای مجازی از مهمترین برنامه های صدا و سیمای فارس محسوب می شود و از پشتوانه فکری بسیج اساتید در تولیدات مشترک خود استفاده می کنیم.

علیرضا فارسی نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس هم در این دیدار گفت: از مهمترین اقدامات و برنامه های بسیج اساتید استان فارس می توان به ایجاد هم گرایی نهادهای انقلاب به عنوان خادمان این جبهه و حرکت در یک جبهه واحد، تشکیل شورای اندیشه ورز و مشورتی با حضور تمامی اساتید انقلابی، ایجاد بانک اطلاعاتی از اساتید انقلابی با تخصص های مختلف، استفاده از اصلاح به جای انتقاد برای رفع مشکلات نظام، حرکت براساس خرد جمعی و اجتناب از تصمیمات فردی و ... است و خواستار تشکیل دائمی اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز صدا و سیمای فارس و بسیج اساتید استان هستیم.

کد خبر 1224983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha