حرکت و پویایی فرهنگ و ارشاد  در حوزه فرهنگ و هنر همیشه باید وجود داشته باشد

خوب پور بر سر زنده بودن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: حرکت و پویایی فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر همیشه باید وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جانمحمد خوب پور» امروز (۲۷ مهر ماه) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور روسای شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ، عرصه خطیری بوده و کار در این حوزه باید ایثارگرانه و نه شعاری باشد.
 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم کمبودها، امکانات و هجمه ها باید عزم جدی در زمینه انجام مطلوب رسالت در همه ما وجود داشته باشد.
 

وی با اشاره به اینکه توقع از ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها و رئیس اداره به نسبت ادارات کل بیشتر است، افزود: دلیلی وجود ندارد مبنی بر اینکه به علت کمبود اعتبار، برنامه های حوزه فرهنگ تعطیل شوند.
 

خوب پور بر سر زنده بودن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها تاکید کرد و ادامه داد: حرکت و پویایی فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر همیشه باید وجود داشته باشد.
 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط ادارات شهرستان ها علیرغم کمبود، اعتبارات و منابع مالی، یادآور شد: انجام این فعالیت ها نشان می‌دهد که عزم جدی برای کار و فعالیت در حوزه فرهنگی وجود دارد.
 

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه های فرهنگی معرفی شد، گفت: همچنین اداره در بین همه دستگاه ها رتبه سوم را در سال ۱۴۰۰ کسب کرد.
 

خوب پور با بیان اینکه کسب این رتبه به همت همه همکاران در سراسر استان حاصل شد، گفت: صنوف مختلفی زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت و دارای ظرفیت ارزشمندی هستند که می‌طلبد سرکشی و نظارت لازم بر فعالیت این صنوف وجود داشته باشد.

کد خبر 1224985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha