ادارات برای پرسنل و خانواده‌هایشان جلسات توجیهی و اقناعی برگزار کنند

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: ادارات برای پرسنل و خانواده‌هایشان جلسات توجیهی و اقناعی برگزار کنند تا در دام رسانه‌ها و اخبار معاند قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز چهارشنبه در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: شرایط کشور طوری رقم خورد که برخی جوانان بر سر مسائل ساده درگیر توطئه کسانی شدند که قائل به استقلال ایران نیستند.

 

 

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی باید بصورت جدی در دستور کار دولت قرار بگیرد زیرا فضای موجود که نظارتی بر آن نیست اصلأ  برای استفاده‌ی کودکان  مناسب نیست.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها باید تقویت شود، اضافه کرد: حتمأ نباید برای برگزاری این کرسی ها فضاهای عمومی و خاص در نظر گرفته شود، کلاس های درس محل مناسبی برای نقد و تبادل نظر است.

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جلسات اقناعی حتمأ برای انجمن‌های اولیاء و مربیان، اساتید و معلمان برگزار شود زیرا بیشترین اثر گذاری را بر دانشجویان و دانش آموزان دارند.

 

 

امام جمعه بجنورد در ادامه به سهم یک درصدی اعتبارات دستگاه های اجرایی در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادهای دولتی برنامه های ورزشی برای کارکنان اجرا کنند تا شاهد ایجاد شور و نشاط در جامعه باشیم.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست به فضای آرام و کنترل شده‌ مدارس استان اشاره کرد و گفت: طی هفته‌های گذشته نشست ها و جلسات توجیهی، اقناعی زیادی برای مدیران و معاونان مدارس متوسطه‌ دوره دوم برگزار شد و تدابیر لازم برای مدیریت درست و به موقع اندیشیده شد.

 

 

"قاسم اکبری" با بیان اینکه فقط در یک مدرسه‌ استان رفتارهای هنجارشکنانه گزارش شده بود، خاطر نشان کرد: ۱۴هزار معلم رسمی و‌ پیمانی آموزش و‌ پرورش و ۵ هزار معلم مدارس غیر دولتی در حال خدمت هستند و‌ برای تبیین و آگاه سازی دانش آموزان تلاش می‌کنند.

 

 

رییس دانشگاه بجنورد و مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان شمالی از جمله دستگاه‌هایی بودند که گزارشی از فعالیت های انجام شده پیرامون مصوبات شورای فرهنگ عمومی ارایه دادند.

 

 

 

کد خبر 1225003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha