معلمان در آگاه سازی، تقویت امید آفرینی و نشاط دانش آموزان نقش اساسی دارند

ولی پوری با اشاره به اهمیت جایگاه مربیان و اولیاء در تحقق اهداف آموزش و پرورش گفت: معلمان در آگاه سازی، تقویت امید آفرینی و نشاط دانش آموزان نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «  مرتضی ولی پوری» با حضور در آیین متمرکز استانی گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان آموزشی که چهارشنبه ۲۷ مهر در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رشد کرج برپا شد گفت: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر مورد توجه باید قرار گیرد، آگاه سازی و بصیرت افزایی نسل امروز است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: شاخصه های مهمی اعم از امنیت، عدالت، رفاه اقتصادی و اجتماعی از مطالبات به حق مردم است که هر حکومتی نسبت به آن وظیفه دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی هستند در این میان معلمان با آگاه سازی در مسیر تقویت امید آفرینی و نشاط دانش آموزان نقش اساسی دارند.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای اغتشاش های اخیر، ۱۵۰ نفر از افرادی که به واسطه رسانه های مجازی فریب تبلیغات دشمن به آشوب و ناامنی در جامعه اقدام کردند، بازداشت شده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: هم اندیشی، تقویت مبانی دینی و انقلاب در میان دانش آموزان در مدارس رویکرد اصلی آموزش و پرورش با هدف کاهش مشکلات اجتماعی و تربیتی است. 

 

 

کد خبر 1225040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha