برگزاری اولین دوره آموزشی صحیفه سجادیه در ملایر

یار محمدی گفت: اولین دوره آموزشی صحيفه سجادیه با اعطای گواهینامه پایان دوره در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود.

« ایرج یارمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: در راستای آشنایی مردم با مفاهیم ارزشمند و با هدف برقراری ارتباط عمیق تر با صحیفه سجادیه و مباحث مرتبط آن بوده اولین دوره آموزشی صحیفه سجادیه در شهرستان ملایر با اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان برگزار می شود.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  جلسات آموزشی صحیفه سجادیه هر هفته ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در  مکان اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان دادگستری  ابتدای بلوار فاطمیه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: در این جلسات مفاهیم و کلیات صحیفه سجادیه به شرکت کنندگان در این کلاس‌ها آموزش داده خواهد شد.

 

بار محمدی مدرس این دوره آموزشی را استاد حسین دوزبخشیان رئیس بنیاد نهج البلاغه ملایر و از اساتید برجسته دانشگاه  عنوان کردوافزود: این دوره از ۲۶ مهر ماه امسال شروع و به مدت ۶ ماه ادامه دارد.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایربا بیان اینکه این دوره با همراهی بنیاد نهج البلاغه ملایر و توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود تصریح کرد: دوره به صورت رایگان است و تقریباً ظرفیت یکصد نفر را دارد.

 

یارمحمدی با بیان اینکه این دوره بر محدودیت سنی و جنسی ندارد تصريح کرد :علاقه‌مندان  می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۸۱۳۳۳۵۰۰۰۱داخلی ۲  تماس بگیرند.

کد خبر 1225070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha